11 Reacties

4 jaar geleden

Ik weet niet wat je bedoelt met bekleden?

4 jaar geleden

Reactie op Mx3

Ik weet niet wat je bedoelt met bekleden?
Zo de zijkanten bekleden waar de spijlen liggen

4 jaar geleden

Reactie op Nadia2922

Zo de zijkanten bekleden waar de spijlen liggen
Oke, nog nooit ergens gezien. Heb het even opgezocht, maar vind dat zelf absoluut niet mooi. Nut heeft het sowieso niet echt. Eerste maanden liggen ze er alleen in en draaien ze hooguit. Pas na een paar maanden zouden ze hun hoofdje wat harder kunnen stoten, maar ook dat is maar eventjes en dan gebeurt dat ook al niet meer. (We hebben er nu zelf 1 van 11 maanden oud en dus die fases nu gezien馃槅)

4 jaar geleden

Daarnaast vind ik het juist ietsje gevaarlijker. Stel dat ze dadelijk gaan draaien en hij/zij draait zich met zijn/haar gezichtje vol in de bekleding en kan geen kant meer op... Dan stikken ze erin. Beetje zelfde idee als bedomranders die ze ook echt afraden ivm verstikkingsgevaar.

4 jaar geleden

Ik heb (volgens mij bij de consumentenbond) gelezen dat dit onveilig is om je kind er onbewaakt in te laten liggen. Dat geldt ook voor de bekleding van een bedje. Dit omdat je kindje tegen de tijd dat het kan draaien, er met het gezichtje tegen aan kan gaan liggen en geen lucht meer krijgt.

4 jaar geleden

Reactie op Mx3

Oke, nog nooit ergens gezien. Heb het even opgezocht, maar vind dat zelf ab ...
Ja persoonlijk vind ik een beklede box wel mooier ogen ma soit, daarvoor doen we het niet he! Dacht meer aan de veiligheid, ma idd is eig echt niet veilig. Hou ook meer vh praktische dus al die poespas hoeft totaal nie

4 jaar geleden

Ik heb (volgens mij bij de consumentenbond) gelezen dat dit onveilig is om ...
Ja, eerst dacht ik er ook zo over. Maja voorgaande mamatjes zeggen dan dat de spijlen een gevaar zijn. Soit, heb beslist om het nt te doen hoor 馃榾 wou de meningen hier is afgaan.

4 jaar geleden

Wij hebben de Koeka Vik besteld de rib in sand/mint. Zowel het boxkleedje, boxbumpers en de box zak ik vind het echt mooi. Boxbumpers gewoon een kant niet de hele wand.

VRIEND

4 jaar geleden

Bekleding van de zijkanten wordt afgeraden ivm gevaar op verstikking (rebreathing). In nl moet alles aan zeer strenge eisen voldoen dus die spijlen zijn echt veilig. Ik weet toevallig dat box of bed bekleding in Belgi毛 heel normaal is naar hier wordt het echt afgeraden 馃槴馃檲

4 jaar geleden

Reactie op Piru

Bekleding van de zijkanten wordt afgeraden ivm gevaar op verstikking (rebre ...
Weet ik maar wij gaan ons kindje daar niet inlaten zonder toezicht en het is alleen aan een kant de muurkant zeg maar niet de hele rand

4 jaar geleden

Reactie op Piru

Bekleding van de zijkanten wordt afgeraden ivm gevaar op verstikking (rebre ...
Klopt, hier heel normaal. Wou het niet vinden het teveel plek nemen in de woonkamer.. maar nu ben k genoodzaakt, God blessed me with 2 babies!