31 Reacties

3 jaar geleden

Roomboter zonder zout Pindakaas 100% Af en toe 100% appelstroop van Albert Heijn Ben een beetje inspiratieloos… dus ik volg graag

3 jaar geleden

Boter, Jam, pindakaas, ham, kipfilet, stroop, leverworst, banaan.. Heb ik avocado, zuivelspread en smeerkaas geprobeerd, maar dat vond hij niet lekker🙈

3 jaar geleden

Reactie op Kva1

Boter, Jam, pindakaas, ham, kipfilet, stroop, leverworst, banaan.. Heb ik a ...
Leverworst is orgaan vlees, is eigenlijk helemaal niet goed ivm teveel vitamine A. Mag pas vanaf 4 jaar oud

3 jaar geleden

Reactie op 💙m💗

Leverworst is orgaan vlees, is eigenlijk helemaal niet goed ivm teveel vita ...
Je hebt ook vegetarische leverworst. Maar volgens het voedingscentrum mag leverworst ook best af en toe.

3 jaar geleden

Boter 100 % pindakaas Zuivelspread van de Lidl , naturel en met fijne kruiden (soort kruidenboter maar dan geschikt voor baby’s, de kruiden mogen ze allemaal hebben) Heel af en toe smeerkaas voor kinderen met minder zout. Ook wil ik wel eens een boterham weken in een rauw ei en dan het brood geweekt in ei bakken. Of ik maak pap met geprakte frambozen en blauwe bessen erdoor.

3 jaar geleden

Reactie op Goshiemoshie

Je hebt ook vegetarische leverworst. Maar volgens het voedingscentrum mag l ...
Ja heel af en toe een klein beetje, onze dochter krijgt op een verjaardag ook wel eens een stukje leverworst. Maar als broodbeleg krijgt ze het niet omdat het naar mijn idee dan makkelijker is om het te vaak te geven.

3 jaar geleden

Hüttenkäse, jam, vegetarische leverworst, pindakaas, appelstroop

3 jaar geleden

Pindakaas, geprakte banaan, hummus, smeerkaas van cashewnoten, roomboter, appelstroop

3 jaar geleden

Hummus in allerlei smaken, noten- of zadenpasta's, geprakte avocado 🥑(met kruiden), appelstroop, fruitpuree (soms met kaneel), gekookt of gebakken ei, chiajam (gekookt fruit met chiazaadjes zonder suiker), boter, af en toe een klein beetje smeerkaas of -worst. Pompoenpuree met kaneel vindt hij soms ook lekker.

3 jaar geleden

100% pindakaas Fruitpuree De kleine keuken jam Ei Avocado Ik ga vandaag zuivelspread light proberen Soms alleen boter met ernaast tomaat en komkommer.

3 jaar geleden

100% pindakaas Fruitpuree De kleine keuken jam Ei Avocado Ik ga vandaag zu ...
Ze vond zuivelspread walgelijk😂

3 jaar geleden

Pindakaas, potjes van de kleine keuken, zuivelspread met kruiden, hummus naturel of rode biet, vega smeerworst, ei, avocado, heel af en toe kinder smeerkaas. Ik maak ook regelmatig bananenpannekoeken voor hem, vindt hij heeerlijk

3 jaar geleden

Ze vond zuivelspread walgelijk😂
Je hebt bij de Lidl zuivel spread met kruiden. Die vind onze dochter heeeeerlijk!

3 jaar geleden

Reactie op Natascha64

Hummus in allerlei smaken, noten- of zadenpasta's, geprakte avocado 🥑(met ...
Hmm ik heb gister gekeken naar de humus, maar in alle varianten zit zout… welke heb jij?

3 jaar geleden

Leverpastei, Ham, smeerkaas, jam, appelstroop, pindakaas

3 jaar geleden

Pindakaas, appelstroop, smeerkaas, jam, zuivelspread, mangospread

3 jaar geleden

Appelstroop puur Pindakaas puur Jam of fruit spread Zuivelspread Kipfilet Vegetarische smeer worst Humus

3 jaar geleden

Appelstroop, pindakaas, hummus, yazzara, de kleine keuken fruitbeleg, kipfilet/ham, gewone jam #loedermoeder, wentelteefje, vegetarische paté, smeerkaas. Ik maak ook vaak een pan soep en doe die in kleine bakjes. Dan krijgt ze soep met brood; dat is echt favoriet.

3 jaar geleden

Ei op brood. Gekookt of gebakken

3 jaar geleden

100% pindakaas, huttekase, mozarella, banaan, zelfgemaakte jam zonder suiker, zelfgemaakte hummus met kruiden, zuivelspread light, ei omelet, tosti met mozarella en tomaat, en dan houdt mijn inspiratie ook wel een beetje op