31 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op 💙m💗
Leverworst is orgaan vlees, is eigenlijk helemaal niet goed ivm teveel vita ...
Je hebt ook vegetarische leverworst. Maar volgens het voedingscentrum mag leverworst ook best af en toe.
3 jaar geleden
Boter
100 % pindakaas
Zuivelspread van de Lidl , naturel en met fijne kruiden (soort kruidenboter maar dan geschikt voor baby’s, de kruiden mogen ze allemaal hebben)
Heel af en toe smeerkaas voor kinderen met minder zout.
Ook wil ik wel eens een boterham weken in een rauw ei en dan het brood geweekt in ei bakken.
Of ik maak pap met geprakte frambozen en blauwe bessen erdoor.
3 jaar geleden
Reactie op Goshiemoshie
Je hebt ook vegetarische leverworst. Maar volgens het voedingscentrum mag l ...
Ja heel af en toe een klein beetje, onze dochter krijgt op een verjaardag ook wel eens een stukje leverworst. Maar als broodbeleg krijgt ze het niet omdat het naar mijn idee dan makkelijker is om het te vaak te geven.
3 jaar geleden
Pindakaas, geprakte banaan, hummus, smeerkaas van cashewnoten, roomboter, appelstroop
3 jaar geleden
Hummus in allerlei smaken, noten- of zadenpasta's, geprakte avocado 🥑(met kruiden), appelstroop, fruitpuree (soms met kaneel), gekookt of gebakken ei, chiajam (gekookt fruit met chiazaadjes zonder suiker), boter, af en toe een klein beetje smeerkaas of -worst. Pompoenpuree met kaneel vindt hij soms ook lekker.
3 jaar geleden
100% pindakaas
Fruitpuree
De kleine keuken jam
Ei
Avocado
Ik ga vandaag zuivelspread light proberen
Soms alleen boter met ernaast tomaat en komkommer.
3 jaar geleden
100% pindakaas
Fruitpuree
De kleine keuken jam
Ei
Avocado
Ik ga vandaag zu ...
Ze vond zuivelspread walgelijk😂
3 jaar geleden
Pindakaas, potjes van de kleine keuken, zuivelspread met kruiden, hummus naturel of rode biet, vega smeerworst, ei, avocado, heel af en toe kinder smeerkaas. Ik maak ook regelmatig bananenpannekoeken voor hem, vindt hij heeerlijk
3 jaar geleden
Appelstroop, pindakaas, hummus, yazzara, de kleine keuken fruitbeleg, kipfilet/ham, gewone jam #loedermoeder, wentelteefje, vegetarische paté, smeerkaas. Ik maak ook vaak een pan soep en doe die in kleine bakjes. Dan krijgt ze soep met brood; dat is echt favoriet.
3 jaar geleden
100% pindakaas, huttekase, mozarella, banaan, zelfgemaakte jam zonder suiker, zelfgemaakte hummus met kruiden, zuivelspread light, ei omelet, tosti met mozarella en tomaat, en dan houdt mijn inspiratie ook wel een beetje op