3 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb destijds een goedkope borstkolf (dubbel en elektrisch) aangeschaft. Via bol.com de BYER elektrische dubbele borstkolf kolfapparaat. Hij was nog geen €30,- en wilde eerst proberen/kijken of ik dat kolven wel fijn vond voordat ik een hele duren zou aanschaffen. Ik heb hem maar kort gebruikt maar ik vond hem wel fijn. Deze ronde zal ik hem waarschijnlijk wel meer/langer gebruiken! En zolang die doet wat ie moet doen vind ik het prima haha!

4 jaar geleden

Reactie op Kellx

Ik heb destijds een goedkope borstkolf (dubbel en elektrisch) aangeschaft. ...
Dat is idd wel heel goedkoop in vergelijking met die duurdere merken ben je gemakkelijk 250 euro kwijt. Bedankt vr je reactie😉

4 jaar geleden

Ik heb na de bevalling van mijn zoontje 3 dagen in het ziekenhuis gelegen en daar een professionele van medela geleend. Omdat mijn melkproductie super goed op gang kwam ook meteen in de freestyle flex geïnvesteerd. Heb ruim een half jaar gekolfd, en de gekolfde melk gegeven in een flesje, dit omdat mijn zoontje niet kon aanhappen omdat hij door zijn dysmaturiteit mijn vrij grote tempels niet te pakken kreeg. Ik heb zeker geen spijt van de aanschaf van de medela, super fijne comfortabele borstkolf