7 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben zo lang getwijfeld! Hebben als kinderwagen de easywalker Harvey3 die echt super rijd, en die we uiteraard willen blijven gebruiken, maar gewoon een "makkelijke buggy" voor erbij. Heb eerst gekeken naar Joolz Aer maar las al snel niet zo goede reviews, dan keek ik naar Easywalker Jackey en Miley2.. Miley2 bleek een vervelende stang te hebben voor lange mensen (partner en ik zijn lang en dus niet ideaal) en in de Jackey bleek een kindje niet goed rechtop te kunnen zitten.. ook niet top dus. Dan ging mijn uiteindelijke keuze naar Dubatti Smart.. maar na een nachtje denken dacht ik "waarom eigenlijk zoveel geld uitgeven aan iets wat enkel gebruikt wordt voor uitstapjes, winkelbezoekjes etc. ?" Voor goede wandelingen gebruik ik terug onze kinderwagen. Toen gaf iemand de tip.. Novi Sky van Van Asten Babystore. Perfect voor lange mensen, prima kwaliteit en stevig. En inderdaad.. hebben hem nu 2 weekjes in huis, zo blij mee! En zo blij dat ik me toch niet heb laten verleiden om er eentje van 400€ te kopen haha. Hopelijk heb je hier iets aan ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Maddie95

Wij hebben zo lang getwijfeld! Hebben als kinderwagen de easywalker Harvey3 ...
Dankjewel!!! Maar is hij ook verstelbaar voor leger voor kleinere mensen?

3 jaar geleden

Reactie op ebc

Dankjewel!!! Maar is hij ook verstelbaar voor leger voor kleinere mensen?
De stang is niet verstelbaar volgens mij, maar hij is ook niet super hoog. Weet niet waar je woont, anders moet je eens testen?

3 jaar geleden

Reactie op Maddie95

Wij hebben zo lang getwijfeld! Hebben als kinderwagen de easywalker Harvey3 ...
Hier ook de Novi Sky buggy. Moest er 1,5 uur voor rijden, wilde hem graag in de winkel uittesten. Maar wat ben ik er blij mee, vooral voor dat geld heb je na mijn idee echt geen betere. Hij rijdt super fijn en is lekker wendbaar.

3 jaar geleden

Gb pockit+ Compact, stuurt goed, ook met 1 hand. Tevreden mee! Ga testrijden, bij ons viel er veel af omdat we tegen de as aanliepen bijv of het niet goed reed bijv

3 jaar geleden

Wij hebben de Hamilton One Prime. Heel blij mee! Met een hand en beweging in te klappen. Verschillende lig standen en een grote klep tegen de zon. En een voordeel, hij mocht mee het vliegtuig in. Wat wij persoonlijk fijn vinden is dat je hem met een hand kan besturen. Hebben hem nu al bijna een half jaar en nog steeds mega blij mee!

3 jaar geleden

Wij hebben de hamilton one prime, fijn ding! Heel fijn in te klappen