7 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben zelf de Easy Walker buggy. De Joolz vonden wij erg prijzig ivm dat je de voetensteun nog erbij moet kopen om het een geheel van te maken. Alleen de buggy's zijn echt vanaf 6 maanden omdat ze niet helemaal in ligstand kunnen die je baby nog wel nodig heeft. Anders is het een maxi cosi effect zeg maar. Kan je je kinderwagen niet zoveel mogelijk uit elkaar halen om meer ruimte te creëren? Wij kunnen namelijk de wieg inklappen en de wielen van de wagen eraf halen, hiermee winnen wij toch wat ruimte. Wij gaan namelijk zelf aan het einde van de maand op vakantie, onze dochter is dan net geen 3 maanden en we hebben een Joolz Geo. De grootste wagen die je volgens mij kan hebben🙈

4 jaar geleden

Reactie op Sacha92

Wij hebben zelf de Easy Walker buggy. De Joolz vonden wij erg prijzig ivm d ...
Oh dat is vervelend dat de voetensteun er nog bij komt… Nee wij hebben een kinderwagen gewonnen. Fijn ding hoor, maar totaal niet compact.. wij hebben een grote auto (skoda enyaq) en de wandelwagen neemt zowat de hele kofferbak in beslag. we zij vorige week weg geweest 5 dagen in nl, en de auto zat helemaal vol. In de zomer gaan we met de auto naar kroatie, dan zou ik ook eventueel plek op de achterbak willen voor het geval de kleine wat onrustig wordt. En dat gaat helaas nu met deze wandelwagen dus niet.😂😅 Hebben daar toevallig vorige week naar gekeken.

4 jaar geleden

Verder niemand ervaring?😅

4 jaar geleden

Wij hebben de Joolz aer voor onze oudste dochter. Zijn hier super blij mee, maar wel pas als je kindje groter is en beter kan zitten. Je kan hem ook uitbreiden met een reiswieg deze heb ik niet dus geen ervaring. Volgens mij kan je hem dan wel compact opklappen.

4 jaar geleden

Ik heb ook de joolz aer. Maar men kindje is nu 9 weken. Hij geniet erg van de reiswieg van joolz aer! Deze kan je ook toeklappen om mee te nemen in de wagen. Ik denk niet dat het super veilig is om je kindje van 4 maand al in de gewone buggy te zetten, en ik denk dat het niet zo comfortabel slaapt dan..

4 jaar geleden

Er bestaan wel andere buggy’s die vanaf 0 maanden kunnen ivm dat ze in volledige ligstand kunnen. Ik had er online een aantal gevonden maar denk als je naar de babywinkel gaat ze je goed kunnen adviseren. De foto is een voorbeeld ervan.

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties!! Ik ga even verder kijken ☺️