5 Reacties

5 maanden geleden

Hey , Hier een Belg 😁 Als je verder gaat zien voor een buikwandcorrectie gaan ze je ook de vraag stellen of je nog kinderen wilt. De meeste chirurgen gaan dit niet willen doen aangezien je leeftijd en mss dat je nog kindjes wilt Pas op er zijn er die dit wel doen maar dan mag je zoizo een jaar niet in verwachting geraken en liefst wat langer nog. De vergoeding door de mutualiteit is pas als ze zien dat dit om medische redenen gaat. Zoniet betaal je dit zelf en dit loopt al snel op tot 5000 euro. Hangt er ook van af hoeveel vel ze moeten weg nemen en of ze je navel moeten verplaatsen. Maar dat kan je wel allemaal snel weten als je consultaties hebt gedaan. Dan kunnen de dokters ook zeggen of je het via de mutualiteit kan doen of niet. Je hebt wel altijd een groot litteken hiervan.. Groetjes 🤞

5 maanden geleden

Reactie op Titikeuh

Hey , Hier een Belg 😁 Als je verder gaat zien voor een buikwandcorrectie ...
Bedankt voor je reactie Ik zou dit ook pas over paar jaar doen als mijn kindjes groter zijn en minder zorg nodig hebben. Want ik heb al vernomen dat je een paar weken “out” bent 😅 Ik vraag me alleen af wanneer dit pas gaat over medische redenen? Is dat dan of je er last van hebt? Want ik vermoed dat dit bij niemand pijn doet ofzo? Ik heb geen idee 🤷‍♀️

4 maanden geleden

Als je nog zo jong bent moet dit toch ook door te sporten verholpen kunnen worden? Zou een hoop geld schelen.😁

4 maanden geleden

Reactie op Moonsev

Als je nog zo jong bent moet dit toch ook door te sporten verholpen kunnen ...
Klopt je vet kan je wegsporten. Maar het overtollig vel blijft wel(uitgerokken) vandaar doet men een buikwandcorrectie 😀

4 maanden geleden

Reactie op maart😍

Bedankt voor je reactie Ik zou dit ook pas over paar jaar doen als mijn kin ...
Ik denk in jou geval gewoon overtollige huid dat dit geen medische reden zal zijn helaas. Mijn mama heeft 1,5j geleden ook buikwandcorrectie gedaan maar bij haar was het z’on vetband tussen schaambeen en navel en had daardoor heel veel rugpijn en bij haar is deel terug betaald door mutualiteit is dan ook wel goed onderzocht geweest als de rugpijn wel degelijk daarvan was.