11 Reacties

één maand geleden

Trampoline

één maand geleden

Wij hebben nog: -Van de kinderserie van Bosch de kruiwagen, bladblazer en grasmaaier. Alledrie grote hits. - Een klimstoestel van Quadro - Goedkope Duplo-achtige blokken gekocht voor buiten, die blijven ook daar. - Trampoline - In de zomer een watertafel

één maand geleden

Wij hebben; - glijbaan - little tikes speel huis - little tikes auto

één maand geleden

Een gietertje!!

één maand geleden

Schommel Kruiwagen Bellenblaas Piratenboot little tikes (ze hebben bij action ook een zand/watertafel)

één maand geleden

Little tikes auto inderdaad. En trekker.

één maand geleden

Oh en een hippy skippy. Goedkopere versie nu bij action te koop.

één maand geleden

Als je een wat ruimere tuin hebt is een schommel(aan de muur) om heel leuk!

één maand geleden

Watertafel (wij hebben ook de piratenboot) is de grootste hit hier

één maand geleden

Bij de hema hebben ze nu leuk buitenspeelgoed. Ik heb vandaag toevallig 2 dingen gekocht. -blikken die je met een zakje om kan gooien - jeu de boules ballen

één maand geleden

Bedankt voor al jullie tips. Ik heb gister even een rondje door de stad gemaakt. De score was de Bosch grasmaaier & kruiwagen, een schommel en een traktor met aanhanger. Allemaal een groot succes dus thanks! De watertafel staat nog op lijstje voor als het iets lekkerder weer wordt. Hippy skippy overweeg ik als hij iets ouder is want daar speelt hij nu regelmatig mee op de opvang en is hij zó wild mee dat hij er steeds vanaf valt (met als gevolg dat steeds hij schrammen/wondjes en bulten op z’n hoofd en armen heeft) Trampoline wordt helaas lastig in onze tuin ivm de ruimte :( En ik zal nog even langs de Hema fietsen van de week.