13 Reacties

2 jaar geleden

*links
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Reactie op Ukkietje

Die hadden wij ook maar op den duur gaan die stokken door de stof van er in ...
Hebben ze lol ermee if raken ze er gauw op uitgekeken? Ij denk gelijk aan al die ballen door de woonkamer. Denk beter slaapkamer zetten?

2 jaar geleden

Reactie op hanae123

Hebben ze lol ermee if raken ze er gauw op uitgekeken? Ij denk gelijk aan a ...
Onze beide dames spelen er heel graag samen in/rond. (Oudste is 3,5j en jongste volgende week 1j). Ofwel gooit onze jongste dame alles erin van andere speelgoed. Ofwel alles eruit als ze er zelf in zit. Maar grote zus ruimt dan flink op 😂 En het ballenbad staat hier gewoon in de woonkamer maar in een "afgebakend" stuk samen met de rest van het speelgoed van de kleinste. We hebben zo´n grondbox waardoor al het speelgoed daar blijft en niet in de hele woonkamer rondslingert.

2 jaar geleden

https://ballenbakje.nl/products/grijze-ballenbak-met-250-ballen-rainbow-set?variant=39962460029110&currency=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&cmp_id=17889352010&adg_id=&kwd=&device=m&gclid=CjwKCAjw_MqgBhAGEiwAnYOAetca_1cLy-BrLIb5WIyYzmGOC0htsb31eaPMxUz5Q0KHW7TRPkKK0BoCPg8QAvD_BwE Deze heeft onze dochter voor haar eerste verjaardag gekregen. Ze vind hem super leuk! Ze heeft van haar opoe een glijbaan gekregen die nu nog even binnen staat maar ze vind het geweldig om de glijbaan op te klimmen om in de ballenbak uit te komen :) Daarna ruimt ze de ballen die eruit zijn gevallen weer netjes op en gooit ze terug de ballenbak in

2 jaar geleden

Reactie op Ktn

Onze zoon heeft deze ballenbak https://www.misioo.nl/misioo-ballenbak-rond- ...
Hai! Is er een speciale reden waarom je voor deze specifiek hebt gekozen? Ik ben ook aan het kijken en je vind ook combi-koop e.d., maar ik blijf overal aan de kwaliteit en veiligheid (bijtgrage dochter van bijna 1) twijfelen.

2 jaar geleden

Reactie op JM26

Hai! Is er een speciale reden waarom je voor deze specifiek hebt gekozen? I ...
Hoi hoi, Nee, eigenlijk niet. We vierden zijn 1e verjaardag in een zaal en wou een babyplayground maken ipv huren. Zodat hij er later zelf ook mee zou kunnen spelen. Heb echt maanden gegoogled. . Wou eigenlijk een ballenbak wat ik gewoon met een doekje kon afnemen, maar die kon ik niet in dit formaat vinden. Kwam toen op die producten uit op de beste kwaliteit prijs verhouding. Denk wel eerlijk gezegd als je een ballenbak haalt met een stoffenbekleding dat je dochter er gaatjes in kan bijten. Want het is gewoon een stof. De foamkussens zijn wel met met een doekje af te nemen en de kussens zijn stevig.

2 jaar geleden

Reactie op Ktn

Hoi hoi, Nee, eigenlijk niet. We vierden zijn 1e verjaardag in een zaal en ...
Hai, Dankjewel voor je snelle antwoord! Het maanden googelen herken ik, haha, maar het moment van echt moeten bestellen komt nu wel heel dichtbij! Is de ballenbak ook groot genoeg zo? En dus tevreden over kwaliteit etc? Zo ja, dan ga ik je voorbeeld volgen! Oh en heb je ze los staan of heb je de foamkussens in combinatie met de ballenbak gezet?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Reactie op JM26

Hai, Dankjewel voor je snelle antwoord! Het maanden googelen herken ik, h ...
Had eigenlijk een grotere grondbox moeten halen (had niet goed de afmetingen bekeken met de foamkussens en ballenbak😅). Maar daar kwam ik pas achter op de verjaardag zelf, toen ik het opging zetten in een zaal. Maar werkt prima. https://www.bol.com/nl/p/grondbox-babay-speelbox-181x122cm-rechthoekig-groot-formaat-met-basketbalkorf-blauw/9300000126556246?referrer=socialshare_pdp_androidapp Ik vind de ballenbak groot genoeg. Mijn zoon klimt op de kussens en gaat via het glij gedeelte met een duik zo de ballenbak in hahaha.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje kreeg deze voor haar verjaardag , ze is er helemaal gek mee ! Wel hebben we zelf nog 200 ballen extra bijgekocht . Het is een lichtgewicht tentje , ik vind hem ideaal ze kan zo in en uit lopen en dus geen risico dat ze over een rand heen duikelt .. de ballen die ze eruit gooit ruimen we samen op , ook weer een spel opzich haha Bekijk Kinderspeeltent met 100 ballen - voor binnen en buiten - inclusief draagtas - Roze op: https://www.bol.com/nl/p/kinderspeeltent-met-100-ballen-voor-binnen-buiten-inclusief-draagtas-roze/9200000096358202?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

Reactie op Ktn

Had eigenlijk een grotere grondbox moeten halen (had niet goed de afmetinge ...
Oh perfect! Ik heb ze ook besteld! Dankjewel 😊