Yes, een "verwenpakketje" met allerlei dingetjes. Lekkere thee, boekjes om te lezen, wat lekkers, knuffeltje voor de kleine. Van alles! 😊
En als kraamcadeau voorleesboekjes en sophie de giraf.
Nee hoor! Ik ben zelf beide keren verrast met onwijs grote manden vol cadeaus. Ik zoek nu eigenlijk leuke inspiratie voor een collega die nu van de 3e zwanger is 😊
Tis mn eigen zaak 😂, maar we zijn ook vrienden dus waren ze uitgenodigd voor de babyshower en kreeg allemaal leuke cadeautjes. Zelfs van de stagiaires kleinigheidjes gekregen, vond het super lief.
Na mijn verlof verrast met een taart (en dan zo eentje van een hele dure taarten maker) en een uitgebreide lunch. Ik had het niet verwacht en kon het heel erg waarderen!
Ja een heel pakket met knuffeltje, kleertjes, leuk blad voor mij om te lezen enz. Sommige collega’s hadden ook nog wat moois opgestuurd. Na de geboorte kreeg ik ook weer veel mooie cadeautjes. Verwend door het bedrijf en mijn collega’s. 😊
Hier eigen baas dus nee 🙈
Bij de geboorte van al het personeel een grote luiertaart met daarin weer allemaal cadeautjes, loopfietsje en douche spulletjes voor mama 😁