9 Reacties
4 jaar geleden
Ik volg! Wij gaan in september naar Canarische eilanden (onze dochter ja dan 5 maanden).
4 jaar geleden
Wij gaan een maand later! Wij hebben de kinderkraft grande buggy gekocht voor de vakantie, nemen zowizo een draagzak mee voor op het vliegveld en in het vliegtuig zodat je je handen ook vrij heb. Verder voeding zou ik wel meenemen, en luiers zou je eventueel daar kopen. Ik zou een babyfloat mee nemen om te zwemmen. Op instagram is een vrouwtje die geeft allemaal tips! Hier kan je ook even op kijken! Verder lekker genieten! 🏖
4 jaar geleden
Wij komen net terug van Lanzerote. Ons zoontje was 13 en 14 weken toen wij daar waren. Zwembad niet verwarmd en best wat wind. Dus niet gezwommen met de kleine.
Krijgt borstvoeding dus geen voeding mee. Luiers hebben wij deels in de tas van de reiswieg gestopt en deels daar gekocht...
Reiswieg gebruikt als bedje. De plastic camping bedjes/ ledikantje zijn vaak niet ideaal. Mocht je er gebruik van maken. Neem een eigen matras hoes mee.
Mocht je een auto willen huren neem dan ook de verkleiner van je maxicosi mee zodat je kindje niet zo los in de "maxicosi" zit die je bij je huur auto krijgt :)
4 jaar geleden
Met een baby in mei van 7 weken (en 2 jaar) naar Mallorca geweest.
Een fijne opklap buggy met ligstand. Wij hadden er nog een in leg wiegje in. En onze kap had upf zonbescherming.
Een draagzak voor op het vliegveld. Als jeje wagen in moet leveren.
Verschonen voor je het vliegtuig in moet.
Laten drinken met dalen (en zo nodig opstijgen)
Zonbeschermende badkleding.
Zonnehoedje/bril.
Zonnebrand met make-up kwast uitsmeren.
Laagjes kleding mee.
Koffers verdelen, niet alles in 1 koffer. (Wij waren onze koffer kwijt op bestemming en zaten 2 hele dagen zonder de meisjes hun spullen)
In een handbagage, voor 2 dagen vooruit belangrijke spullen voor je kindje.
Ik had luiers mee voor een paar dagen en kocht daar een pak luiers.
Ow en met de warmte willen ze meer drinken!! Geef ze dat ook. een extra flesje/borst of gewoon wat extra water aan de fles toevoegen.
Let op met airco en warmte verschillen.
Vast nog meer. Maar ik heb vooral tips voor m’n peutertje.
Onze baby deed nog niet zoveel op vakantie. Niet zwemmen of zo.
Een band waar ze in kunnen is fijn denk.
En vooral het is echt anders met een kleintje op vakantie. Je houdt rekening met het ritme. Maar ze kunnen natuurlijk nog lekker overal slapen.
Maar je mag dat ook vest een beetje los laten. Want zelf ook genieten.
Veel plezier!
4 jaar geleden
Wij zijn net terug van Tenerife met obze dochter van 8 weken. Hadden een prampack gehuurd voor de kinderwagen met reiswieg daar heeft ze voornamelijk in geslapen. Luiers daar gekocht was echt prima, doekjes ook. Wij hebben niet gezwommen. Goede zonnedoek en parasol voor de kinderwagen is echt handig. Voor de rest lag ze heerlijk in haar romper. De prampack die we voor de wagen mee hadden was ideaal hierdoor kon ok het aankleedkussen en voedingskussen mee.