43 Reacties
4 jaar geleden
Ik ging super lekker qua weinig aankomen van eten. Tot 2 weken geleden. Ik eet ALLES. Maar ook als ik vol zit. Avondeten een heel klein beetje en hoppaaaa, daar gaan die chocolade koekjes, spekjes en makkelijk fruit. Schuif zo alles naar binnen. 😂😂😂😂 Ben net een vuilnisemmer.
Ik durf iniedergeval niet meer op de weegschaal te staan. Mijn onderkin heeft ondertussen een zusje gekregen😂 Maar volgens de geleerden is het niet erg. Wel een beetje opletten natuurlijk. 😅 Je kindje groeit ook behoorlijk nu en je lichaam veranderd nog steeds veel, dus opzich is de energie wat je lichaam vraagt niet gek. Nou succes nog even😁🥰
4 jaar geleden
Ik zou zorgen dat je basismaaltijden wat meer vullend zijn, want het klinkt alsof dit voornamelijk bestaat uit koolhydraten (havermout, fruit, brood). Ik zou daar in verhouding meer eiwitten en gezonde vetten eten. Kijken of dit helpt.
En verder zit het natuurlijk vaak ‘gewoon’ tussen de oren (zoals je zelf zegt, avondeten niet en toetje wel). Heeft natuurlijk ook te maken met de hormonen. Je moet zelf de afweging maken in hoeverre je jezelf wil dwingen om veranderingen te maken hierin.
4 jaar geleden
Oh tel mij maar mee hoor. Eten eten eten. En het gezonde alternatief dat vriendlief voorstelt (een kauwgum of een rijstwafel 🤮) is natuurlijk belachelijk. Zoet moet het zijn. En veel.
4 jaar geleden
Hier ook 🤭 ben inmiddels 14 kilo aangekomen wonderbaarlijk dat het zo ‘weinig’ is want ik ben inmiddels zwanger in alle dimensies!
Enige wat ik probeer is dan als ik weer eens trek heb eerst iets gezonds eten, dus een appel, sinaasappel, hele paprika of 2 wortels ofzo, en als ik dan nog per se wil vreten, dan eet ik waar ik lekker zin in heb.
Maar chocola joh, tot misselijk toe echt erg haha
4 jaar geleden
Dames ik eet heel de dag door en de kilos gaan zo hard!!! En de onzekerheid gaat ook hard😂. Voel me zo dik en lelijk
4 jaar geleden
same here! sinds ik in de 3e trimester zit heb ik constant honger, kan van alles naar binnen snaaien. en dan nog voor het slapen eten en dan snachts of vroeg in de ochtend wakker worden met knorrende maag. En ik snak naar vette calorie rijke dingen. het liefst zou ik voor het slapen gaan nog pizza, mcdonalds of kapsalon willen wegwerken.
4 jaar geleden
Hier ook onverzadigbaar sinds het derde trimester. Hier voor alles prima maar nu continue trek in alles of het nou een warme maaltijd, brood, fruit of een stuk taart is. Het gaat allemaal naar binnen 🤰🏻