14 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb die gedaan maar denk eigenlijk niet dat die je gaat helpen… zelfde tips als overal op internet

4 jaar geleden

Wat zwaar trouwens en wat knap dat je dit al zo lang zo doet

4 jaar geleden

Ik denk je beste en goedkoopste optie misschien toch cb, en je dan niet met een kluitje het bos in laten sturen en echt hulp vragen, misschien dat er wel dingen zijn die in zorgverzekering zitten?

4 jaar geleden

Ik heb die gedaan maar denk eigenlijk niet dat die je gaat helpen… zelfde t ...
Ik was daar al bang voor inderdaad.. Bedankt, je hebt me weer een hoop geld bespaard:-)

4 jaar geleden

En dit heb je vast al geprobeerd, maar na de borst direct in de draagzak? Dan zit hij rechtop en kan hij misschien iets langer slapen? Ik lees overal dat ze eerst hun oververmoeidheid kwijt moeten voor je überhaupt echt aan de slag kunt, dus misschien is dat een manier om hem een paar dagen te laten bijkomen?

4 jaar geleden

Bij mij valt ze ook alleen in slaap aan de borst, en speen neemt ze niet. Dus ik blijft bezig als ze tussentijds wakker word. Ik doe haar voor de middagslaapje tegenwoordig elke dag in de draagzak en dan slaapt ze wel 3 en soms 4 uur door. Ook valt ze wel zelf in slaap als ze tussendoor wakker wordt. Als ik maar de hele tijd in beweging blijf🙄 Ik heb het ook bij het CB aangekaart en ik word over 2 weken gebeld en dan gaan we het erover hebben… Maar goed ik volg graag mee voor de gouden tip!

4 jaar geleden

De vraag is denk ik vooral wat je aan de verborgen reflux tot nu toe gedaan hebt, als dat zo in de weg zit. Wellicht dat daar de hazenslaapjes vandaan komen. Wij hebben 2 weken een maagzuurremmer gegeven. Dit heeft enorm geholpen. Door het opspugen, was de slokdarm geïrriteerd waardoor onze zoon gewoon niet lekker in zijn vel zat en dus ook weinig sliep.

4 jaar geleden

Wat hieronder ook staat, door de oververmoeidheid slapen ze overdag niet goed. Bij mij hielp het om een paar dagen slaap in te halen in de draagzak en wandelend met wagen, daarna in een nestje in de box echt een uur na wakker worden en nu slaapt hij echt goed (ondertussen ook als er langer de tijd tussen zit) en een knuffel met zo'n doekje eraan over zijn neusje aaien. Maar als de reflux het probleem is misschien daar eerst hulp bij vragen aan huisarts of CB? Sterkte en succes, laat je het weten hoe het gaat?

4 jaar geleden

De vraag is denk ik vooral wat je aan de verborgen reflux tot nu toe gedaan ...
Bedankt voor de lieve reacties! We lopen nu bij de osteopaat, die wil het liefst dat we nog even wachten met maagzuurremmers omdat hij liever de oorzaak van de reflux aanpakt.. Ook ben ik gestopt met koemelk producten om te kijken of dit wat doet tegen de reflux. Dit lijkt niet veel verschil te maken, maar durf nu niet meer te starten met koemelk haha. Maar maagzuurremmer heeft zeker ook mijn aandacht en zou de volgende stap zijn. Aan de andere kant wil ik ook de osteopaat een goede kans geven, alvorens te starten met medicatie. Is een kuurtje van 2 weken vaak voldoende? Ik dacht dat je dit continu moest blijven geven totdat ze wat meer vaste voeding gaan eten.

4 jaar geleden

Ik geef ook al 7 weken nu maagzuurremmers, ook voor mij had het geen voorkeur om medicatie te geven maar het was gewoon geen doen! Zo'n verschil! Tussendoor een week gestopt en weer ellende. Ga er dus toch maar mee door, volgende week weer mee stoppen en dan kijken hoe het gaat zonder!

4 jaar geleden

Heb je eventueel geprobeerd om de kopkant van zijn bedje op een verhoging te zetten. Dan kan je hem na de borst meteen slaperig in zijn bedje leggen maar ligt hij niet helemaal plat. Dat scheelt misschien met opkomend maagzuur.

4 jaar geleden

Reactie op Gwenny11

Ik geef ook al 7 weken nu maagzuurremmers, ook voor mij had het geen voorke ...
Okee, naar geleide van klachten dus! Ik heb binnenkort een afspraak op het CB, dan ga ik de slaaproutine en mogelijkheid voor maagzuurremmers bespreken. Vandaag leek het iets beter te gaan, maar dat kan ook zomaar een piek momentje zijn;)

4 jaar geleden

Reactie op Bollie3003

Heb je eventueel geprobeerd om de kopkant van zijn bedje op een verhoging t ...
Ja zeker, hier staat alles al schuin. Alsnog komt het omhoog. Het zijslaapkussen helpt ook iets t.o.v. op zijn rug liggen.

4 jaar geleden

Ik zou geen online cursussen doen eerlijk gezegd. Heb er 2 gedaan en niks aan gehad 😂 Internet staat vol goede tips