119 Reacties

3 jaar geleden

Vanaf week 36 ga ik eraan beginnen Indd!

3 jaar geleden

Op internet staat dat het bevorderlijk is om vanaf 36 weken 2 dadels per dag te eten. Heb vaker gehoord en gelezen dat het helpt, you never know!

3 jaar geleden

Framboosbladthee ga ik ook aan beginnen. Mijn verloskundige zei wel dat dit pas vanaf 37 weken mag!

3 jaar geleden

Ik begin ook woensdag (37weken dan) aan framboosbladthee.. het is goed voor je baarmoeder en de kwaliteit van je weeën straks zei mijn verloskundige.

3 jaar geleden

Dadels vind ik vies.. 😩😵

3 jaar geleden

Ja, de beste dadels hiervoor zijn Ajwa dadels 😋. Inderdaad het beste vanaf week 36 mee te beginnen.

3 jaar geleden

waar kopen jullie de thee?

3 jaar geleden

Reactie op mimialbdr

Ja, de beste dadels hiervoor zijn Ajwa dadels 😋. Inderdaad het beste vanaf ...
Ik hoorde medjoul dadels. Wat is het verschil?

3 jaar geleden

Reactie op Maart2223

Bij Holland & Barett maar ze hebben niet alles, misschien bij de Tuinen wel :)

3 jaar geleden

Reactie op Maart2223

Holland and Barrett gekocht

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Ik hoorde medjoul dadels. Wat is het verschil?
Medjoul zijn smeuïger. Ajwa is wat droger maar "beter" volgens de Islam

3 jaar geleden

Reactie op Maart2223

De tuinen

3 jaar geleden

Ik ga dadels nuttigen vanaf week 37 7 stuks per dag met een glaasje melk. Het is zeker effectief. https://yogiyousef.nl/blogpost/dadels-en-zwangerschap/ Framboosbladthee ga ik dan ook nuttigen.

3 jaar geleden

Ik ben echt een theedrinken en ben al mijn thee nu met frambozenblad thee aan het drinken. Niet echt mijn ding, ik heb deze zwangerschap enorm veel trek in alles met Cocos erin. Zelfs mijn shampoo ruikt naar Cocos 🤣. Dadels ga ik ook eten vanaf komende week, ik ben nu 36 +3. Waarschijnlijk ga ik rond 39 weken ingeleid worden, dus wil alles uit de kast trekken om de bevalling uit zichzelf te laten starten. Een bezoekje aan de acupuncturist staat ook op het lijstje.

3 jaar geleden

Voor wie niet zo van dadels houdt: die van Yogi & Yousef zijn echt een aanrader. Zo anders dan alle andere die ik ooit geproefd heb, bijna snoepjes! Ik haal ze bij Ekoplaza of bestel online.

3 jaar geleden

Op Instagram heeft -thenakeddoula- een artikel gedeeld die de effectiviteit van dadels deelt. De moeite waard om eens te lezen.

3 jaar geleden

Dadels is me duidelijk inmiddels. Maar de thee, zowel van fenegriek als framboosblad. Hoeveel per dag? Of 1 soort, en welke dan?

3 jaar geleden

Vandaag begonnen aan frambozenblad thee, ik ben nu 37+1 heel benieuwd of het werkt 😬

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Dadels is me duidelijk inmiddels. Maar de thee, zowel van fenegriek als f ...
Ik heb die van Jacob Hooy en drink nu 2 koppen per dag, laat het wel even flink trekken

3 jaar geleden

Ik heb 3kg dadels van Yogi en Youssef besteld (ben ook wel echt gek op dadels) en eet er iedere dag 6 en ben dan sinds vorige week begonnen met frambozenblad thee, alleen een kopje per dag verder kom ik nog niet want vind hem echt zo vies😅