7 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb m besteld dus als hij binnen is zal ik ff een reviewtje plaatsen hier😊

4 jaar geleden

Ik heb m besteld dus als hij binnen is zal ik ff een reviewtje plaatsen hie ...
Graag! Ben erg benieuwd 😊

4 jaar geleden

Ik heb de luvion essential limited black en ben er echt tevreden over werkt echt goed ik gebruik hem al voor de baby van me vriendin als die blijft slapen

4 jaar geleden

Wij hebben de Luvion en hij werkt bij ons iig heel slecht. Na enkele meter verliest de monitor bereik en loopt steeds vast. De app werkt zo slecht dat we die niet eens meer proberen te gebruiken. Wij hebben nu een andere babyfoon gekocht, de alecto zonder beeld en zijn hier heel blij mee

4 jaar geleden

Wij hebben deze babyfoon. Af en toe verliest de ouderunit bereik, echter op de plek waar we merendeels zitten en de ouderunit dus staat, hebben we prima bereik/ beeld. Hier storen wij ons dus niet zo aan. De app werkt daarentegen bij ons prima! Hij blijft soms even vasthangen, maar wanneer je dan weer op opnieuw verbinden duwt, heb je zo weer nieuwe verbinding.

4 jaar geleden

Reactie op xLissx

Wij hebben deze babyfoon. Af en toe verliest de ouderunit bereik, echter op ...
Dankjewel voor je reactie!! Iets geruster ben ik nu :)

4 jaar geleden

Wij hebben de grand elite 3 Connect. Op een gegeven moment hadden we continu storing en deed hij het niet meer. Contact gehad met Luvion en gratis een nieuwe gekregen. En deze werkt weer volledig naar behoren, nooit meer storing gehad.