18 Reacties

3 jaar geleden

Volgg

VRIEND

3 jaar geleden

Zou even bij IKEA, kwantum of leenbakker ofzo gaan proef zitten. Ligt echt heel erg aan je lengte en je bouw wat echt lekker zit 😉👍🏻

3 jaar geleden

Ik ben echt dol op IKEA de MUREN fauteuil. Wat een heerlijke stoel. Doordat je zelf ook onderuit kan, kan je heerlijk liggen dommelen tijdens de voeding. Heel fijn om snachts niet te wakker te worden en daarna snel weer in slaap te komen.

3 jaar geleden

Deze van Jysk zit goed qua hoogte voor mij! Zowel zithoogte als armleuning hoogte. Ik twijfel zelf nog of ik misschien liever een hogere rugleuning wil. Verwacht met een tweeling toch wat langer bezig te zijn en dan vind ik goed ontspannen zitten toch wel echt belangrijk voor mezelf of mijn partner 😉

3 jaar geleden

De Béste is de quax deluxe, maar die is erg prijzig.

3 jaar geleden

Ik kreeg gister de strandmon van de Ikea binnen. Ik denk dat dit een hele fijne voedingsstoel is!

3 jaar geleden

Wij hebben deze gisteren opgehaald bij de Jysk, zit heerlijk en mooi hoog in de rug.

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein_-

De Béste is de quax deluxe, maar die is erg prijzig.
Let er vooral op dat je hoofd ondersteund is ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Lisa174

Wij hebben deze gisteren opgehaald bij de Jysk, zit heerlijk en mooi hoog i ...
Ziet er ook nog is goed uit ! Armleuningen hoog genoeg ?

3 jaar geleden

Reactie op Maljb

Ziet er ook nog is goed uit ! Armleuningen hoog genoeg ?
Jaa zeker, helemaal als je nog lekker een Voedingskussen op schoot neemt de eerste tijd.

3 jaar geleden

Ik heb ook de strandmon van IKEA. Armleuningen zijn hoog genoeg, ik kan m'n hoofd lekker naar achteren leunen en ik sta er ook makkelijk uit op (ook wel handig als je een baby vast hebt)

3 jaar geleden

Reactie op Sappie0710

Ik kreeg gister de strandmon van de Ikea binnen. Ik denk dat dit een hele f ...
Oogt wel kolossaal of valt dit mee ?

3 jaar geleden

Reactie op Lisa174

Jaa zeker, helemaal als je nog lekker een Voedingskussen op schoot neemt de ...
Bij mij zijn ze dus super laag, echt net boven de bovenkant van m'n been of zo.. Daarom viel hij voor mij al vrij snel af. Het is dus wel echt handig om gewoon eens naar de winkel te gaan en proefritten.

3 jaar geleden

Reactie op Maljb

Oogt wel kolossaal of valt dit mee ?
Vandaag is hij in elkaar gezet maar hij is inderdaad vrij kolossaal, maar hij zit heerlijk en met fijne arm ondersteuning

3 jaar geleden

Wij hebben deze schommelstoel van Furndaily en zijn er ontzettend blij mee!

3 jaar geleden

Ik heb deze Quax de luxe schommelstoel. Vind ‘m echt heel fijn zitten (hoge rugleuning zodat ik m’n hoofd kan laten rusten en goede armleuningen) dus wat dat betreft echt een aanrader. Qua looks vind ik ‘m niet kolossaal maar hij neemt wel wat meer ruimte in door de schommelpoten. Voor een kleine kamer is ie daarom niet ideaal.

3 jaar geleden

Reactie op Piru

Zou even bij IKEA, kwantum of leenbakker ofzo gaan proef zitten. Ligt echt ...
Proefritten is sowieso altijd een goed idee! Ik heb zoveel stoelen getest die toch tegenvielen. En in je voedingsstoel zal je te veel tijd doorbrengen om een stoel te kiezen die niet fijn zit.

3 jaar geleden

Reactie op AC93

Wij hebben deze schommelstoel van Furndaily en zijn er ontzettend blij mee! ...
Wij hebben deze in het zwart, zit heerlijk!🤗
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.