6 Reacties

8 maanden geleden

Gefeliciteerd allereerst! Ben je alleenstaand? Dat je zegt "hoe ik ze ga opvoeden". Voordeel is als nummer 3 komt je dochter bijna naar school gaat en al veel zelfstandiger is. Naar school gaan scheelt overdag al dat je er dan net als nu twee hebt. Waar er nu 2 opgevoed worden lukt dat met nummer 3 erbuj vast ook :)

8 maanden geleden

Reactie op kiroet30

Gefeliciteerd allereerst! Ben je alleenstaand? Dat je zegt "hoe ik ze ga op ...
Hi! Dankje wel! Nee niet alleenstaande, het is dat mijn partner een eigen bedrijfje heeft en eigenlijk altijd aan het werk is 馃槄

8 maanden geleden

Gefeliciteerd! Hier ook nummer 3 op komst. Ik spring er maar gewoon in, komt vast goed! We zoeken alleen nog een geschikte auto (we willen de oudste nog niet zonder autostoel tussenin hebben)

8 maanden geleden

Hier is de derde al 4 maanden van de partij! En na het is pittig, maar oh zo gezellig 馃グ Qua auto: in de grote auto waar we dus met z鈥檔 5en in gaan zitten ze alledrie op de achterbank: baby in maxicosi in de gordel, en de middelste en de oudste in een zitverhkger met rugleuning en 5 puntsgordel. Past precies!

8 maanden geleden

Hier ook de derde op komst! Oudste is nu net 3, de tweede wordt in augustus 2 en dan eind november de derde erbij 馃槆 heb regelmatig soort angst van hoe gaan we dit fixen maar gelukkig is mijn man heeeeel positief ingesteld en zegt hij: komt wel goed allemaal 馃槄 dus dat is fijn. En qua auto gaan we hetzelfde doen zoals hier gezegd is: 2 stoeltjes en oudste tussenin

7 maanden geleden

Reactie op Hannelore13

Gefeliciteerd! Hier ook nummer 3 op komst. Ik spring er maar gewoon in, k ...
Na heel lang zoeken hebben wij een citroen c5 aircross gekocht. Er kunnen drie auto stoeltjes op de achterbank! Dus geen zitverhoger maar echt een autostoel.