6 Reacties
8 maanden geleden
Gefeliciteerd allereerst! Ben je alleenstaand? Dat je zegt "hoe ik ze ga opvoeden". Voordeel is als nummer 3 komt je dochter bijna naar school gaat en al veel zelfstandiger is. Naar school gaan scheelt overdag al dat je er dan net als nu twee hebt.
Waar er nu 2 opgevoed worden lukt dat met nummer 3 erbuj vast ook :)
8 maanden geleden
Gefeliciteerd! Hier ook nummer 3 op komst.
Ik spring er maar gewoon in, komt vast goed!
We zoeken alleen nog een geschikte auto (we willen de oudste nog niet zonder autostoel tussenin hebben)
8 maanden geleden
Hier is de derde al 4 maanden van de partij! En na het is pittig, maar oh zo gezellig 馃グ
Qua auto: in de grote auto waar we dus met z鈥檔 5en in gaan zitten ze alledrie op de achterbank: baby in maxicosi in de gordel, en de middelste en de oudste in een zitverhkger met rugleuning en 5 puntsgordel. Past precies!
8 maanden geleden
Hier ook de derde op komst! Oudste is nu net 3, de tweede wordt in augustus 2 en dan eind november de derde erbij 馃槆 heb regelmatig soort angst van hoe gaan we dit fixen maar gelukkig is mijn man heeeeel positief ingesteld en zegt hij: komt wel goed allemaal 馃槄 dus dat is fijn. En qua auto gaan we hetzelfde doen zoals hier gezegd is: 2 stoeltjes en oudste tussenin