16 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben de Deryan baby. Via marktplaats. Staan er best wat 2e hands te koop. Past bij ons ook ideaal in het stapelbed van de caravan. Is volgens mij tot 3,5 jaar. Dus kan nog even mee. Makkelijk in te klappen en neem hem overal mee naar toe. Inderdaad veel gemakkelijker dan het gesjouw van een campingbedje.

2 jaar geleden

Wij hebben ze allebei. Gebruiken het tentje als er een bed is om op te staan, het campingbedje in andere situaties. We vinden het zeer ideaal, maar niet als het op de grond moet staan.

2 jaar geleden

Wij zijn nu op vakantie in Thailand en hebben ook het baby tentje mee, echt ideaal. Ik neem hem ook mee naar strand, omdat het uv 50 is. Het is tot 2,5 jaar de baby tent. Ik heb hem via marktplaats gekocht, echt prima prijs dan

2 jaar geleden

Ik heb het peutertentje en vind hem heel handig in gebruik als hij inderdaad op een bed kan staan. Nadeel is dat ons kindje wakker wordt zodra ik de rits dicht doe… maar als je kindje zelf in slaap valt dan is dat geen probleem natuurlijk

2 jaar geleden

Reactie op Bollie3003

Ik heb het peutertentje en vind hem heel handig in gebruik als hij inderdaa ...
Mag ik vragen waarom jullie het peuter bedje hebben in plaats van het baby bedje?

2 jaar geleden

Wij hebben de babyversie via marktplaats. Wilde eigenlijk de peuterversie, maar hebben de kleinere opgestuurd gekregen.... Gewicht is voor ons minder van belang, als het tentje meegaat zijn we op de fiets of met de auto, nooit backpacken. Voordeel van de peuter is dat hij net wat groter is, dus je kindje kan er langer in liggen. Let op of er een matrasje en slaapmatje bij zit, dan heb je al snel genoeg. Wij hebben een slaapzak en knuffeldoekje in het tasje erbij, compleet slaappakketje wat ideaal mee te nemen is

2 jaar geleden

Ik heb het peuter tentje en vond het verschrikkelijk.... Wat een gedoe om dat ding op te vouwen en mijn kind zit alleen maar aan de tent te plukken. Wij hebben weer een campingbed gekocht

2 jaar geleden

Wij hebben de baby variant en hebben ‘m al heeeeel vaak gebruikt! Vooral als we overdag ergens naartoe gaan en hij daar z’n dutje(s) doet, maar hij heeft er ook hele vakanties lang in geslapen. Én ook op het strand gebruikt inderdaad, of als speeltentje toen we in quarantine zaten (en dus moesten werken/opletten tegelijk - ideaal dat ie zich daarin heel lang kon vermaken). Kortom heel erg blij mee!

2 jaar geleden

Gezien je dit trouwens in deze groep vraagt, zou ik je denk ik wel het peutertentje aanraden. Wij hebben geen groot kindje, maar ik zie hem hier ook niet tot 2,5 à 3 jaar in slapen… en bij bol is de peuter variant 10 euro meer dan de baby variant (65 versus 55).

2 jaar geleden

Reactie op Marcella_Marc

Wij hebben ze allebei. Gebruiken het tentje als er een bed is om op te staa ...
Waarom niet als die op de grond moet staan?

2 jaar geleden

Wij hebben de Deryan Peuterversie. Omdat deze langer mee gaat dan de baby versie. Ben helemaal fan. Inpakken stelt niks voor, je moet alleen even weten hoe. Heb er wel een extra matrasje bij gekocht, anders vind ik dat ze wel erg hard ligt. En ze valt nu zelf in slaap, dus daardoor geen last meer van de rits die dicht moet. Maar inderdaad als ze niet zelf in slaap kunnen vallen is dat echt irritant

2 jaar geleden

Wij hebben het peutertentje en vinden het echt een topding!!! Peutertentje omdat deze groter is. Zo kan ze er ook voorlopig nog goed in spelen als we op vakantie zijn.

2 jaar geleden

Wij hebben ook het preutertentje. Ik vond het zonde om eerst de baby te kopen en dan de peuter. Was achteraf ook maar goed want heb een lange baby. Ik heb voor onderin de extra matrasjes gekocht. Hierdoor worst hij wat dikker en zet ik hem gewoon op de grond.

2 jaar geleden

Wij hebben ook het peutertentje. Ideaal bij het kamperen. Het campingbedje gaat ook alsnog mee, maar die fungeert dan als box.

2 jaar geleden

Ik vind t helemaal niks. Wij hadden dit ding mee op vakantie, met extra matje er in en t tentje stond op een tapijt. Maar ons mannetje werd ijskoud wakker midden in de nacht. Dus toen maar bij ons gepakt. 2e nacht nog geprobeert tot we naar bed gingen, maar ook alweer vrij koud. Gelukkig had ik m gekregen van een collega...

2 jaar geleden

Wij hebben het peutertentje en het is echt ideaal! Het ligt altijd in de auto zodat we het altijd bij hebben. We hebben wel een gewoon campingbed voor te kamperen. Anders is het best wel koud zo op de grond. Maar voor bij iemand thuis is het ideaal. Ook voor middagdutjes op het strand/zwembad.