7 Reacties

3 jaar geleden

Feeder en kees laken zou dan wel een optie zijn. Die zot volledig om het matras. Wij hebben hem zelf niet maar hoor verschillende positieve verhalen!

3 jaar geleden

Reactie op Mx3

Feeder en kees laken zou dan wel een optie zijn. Die zot volledig om het ma ...
Fedde en kees... was te snel met versturen🙈
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ja, ik had zoiets voorbij zien komen.... Maar wat een prijzen😭. Dus ik was benieuwd of iemand nog andere tips had. Anders wordt het toch een lakentje van Fedde & Kees. Dankjewel

3 jaar geleden

Reactie op Misan90

Ja, ik had zoiets voorbij zien komen.... Maar wat een prijzen😭. Dus ik was ...
Je kan het huren om uit te proberen (even googlen waar). En ze staan soms op Vinted!

3 jaar geleden

Ons 1e zoontje sliep ook erg onrustig in het ziekenhuis gebruikte ze een soort kussen in de vorm van een zeester om op zijn beentjes te leggen misschien dat dat iets is? Later hebben wij hem thuis in een puckababy laten slapen dat ging eigenlijk wel goed

3 jaar geleden

Reactie op Misan90

Ja, ik had zoiets voorbij zien komen.... Maar wat een prijzen😭. Dus ik was ...
Het nunki lakentje van Fedde en Kees biedt juist geen diepe druk bij de beentjes. De elastische bank gaat alleen over de romp en de rest is gewoon een katoenen lakentje met veel ruimte voor opvliegende beentjes. Ik ben zelf erg tevreden over het lakentje omdat mijn zoontje makkelijker z’n rust pakt met de druk op z’n borst maar ik weet niet of het aansluit bij jouw wens.