19 Reacties
4 jaar geleden
Kwestie van de juiste speenmaat pakken. Als de Small van difrax te snel gaat, kun je eventueel een fase 1, of zelfs prematuur speen van drBrown opzetten.
4 jaar geleden
Kwestie van de juiste speenmaat pakken. Als de Small van difrax te snel gaa ...
Dit rijtje staat van klein naar groot gesorteerd.

4 jaar geleden
Mijn zoontje drinkt hier heel goed uit en niet te snel. Dat ligt aan de speen die je er op zet!
4 jaar geleden
In het ziekenhuis werd ons dr. Brown geadviseerd, maar daar dronk onze dochter niet heel goed uit.
Toen de difrax geprobeerd en dat ging beter, dus onze meid vind het de beste fles. Ze drinkt hem zeker niet snel leeg. Als je gewoon de S speen gebruikt is het een rustige flow. Mocht het toch te snel gaan heb je ook nog de dental speen.
Maar onze dochter moest bij de dr. Brown een prematuur speen en met de difrax gewoon de S speen.
4 jaar geleden
Snel drinken ligt ook vaak aan de speen. Idealiter duurt een voeding 20-25 minuten. Anders kun je een kleinere speen proberen tegen te snel drinken
4 jaar geleden
Reactie op Naomi-2208
Onze jongen deed een uur over flesje 110cc meet speen s..
Dan zou ik overstappen naar nr2 van DrBrowns of evt m van difrax
4 jaar geleden
Ligt echt aan je kindje. Onze oudste dronk niet uit die van Dr. Brown en deed soms wel 1,5 uur over zijn flesje (Diftax). Hoe ouder hij werd, hoe beter het ging.
Nu hebben we bij onze dochter meteen Difrax gebruikt en zij doet er een halfuur over, dus prima (en een groot verschil met haar broer)!
4 jaar geleden
Heb bij alle 3 de kinderen gebruikt,
de oudste dronk snel kon moeilijk honger stille.
De 2e deed er lang over, gaf niet terug en kwam ook niet overdreven snel voor voeding.
Nu de jongste ook, deed er ook lang over, gaf veel terug, inmiddels johanesbroodpitmeel en grotere speen, perfect 15/20 min geeft niet meer terug, 3a4 uur tussen de flessen nacht door slapen.
Dus denk echt aan je kindje ligt en niet persee aan de fles, ik vind ze zelf echt super fijn.