25 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op 💙m💗

Wij zitten volgens mij aan het einde, ze word al drie dagen zelf na maximaa ...
Gisteren op de opvang 2 uur geslapen en thuis sliep ze pas om half 10 ‘s avonds 😂

3 maanden geleden

Hier wisselt het. Ene dag wordt ie 0600 wakker en slaapt wel gewoon 1.5 uur in de middag. Gaat dan rond 20.30 naar bed. Andere dagen wordt ie 0715 wakker en dan slaapt ie smiddags maar n half uurtje en gaat rond 1930 naar bed. Dus denk dat t binnen nu en n half jaar wel zonder slaapje gaat.

3 maanden geleden

Onze zoon is 2,5 jaar en slaapt zeker nog.... gaat er rond 13:00-13:00 in een moet hem 9 van de 10x wakker maken tegen 16:00 .... savonds gaat hij 19:30-20;00 er weer in en slaapt tot volgende dag 8uur ongeveer

3 maanden geleden

Hier is mijn dochter ineens van 3 tot 4 uur middagdut naar 0 gegaan. Ze weigert nu elke dag dus denk dat het wel klaar is

3 maanden geleden

Vorige maand ook enkele weken waar ze fel weigerde en af en toe een dag zonder. Nu doet ze terug zoals voorheen een middagdut van 12u30-14u30 (+-). Denk dat het een fase of sprongetje moet geweest zijn. Sommige zijn er eerder aan toe dan andere, maar ben wel blij dat ik die middagdut heb blijven volhouden. De dagen zonder waren zwaarder (meer prikkels en huilen) dan met.