87 Reacties
2 jaar geleden
wij hadden ook last van doorlekken, ik gebruik nu luierbroekjes pampers baby dry night en sindsdien geen last van.
2 jaar geleden
Reactie op V_Donna
Maar die gaan toch vanaf 15 kilo
Nee joh die hebben ze vanaf maat 3 al.
Baby dry night pants gebruiken wij ook voor de nacht. Nog nooit mee gelekt.
Gewone baby dry pants en premium protection pants gebruiken we overdag. Ook maat 5 inmiddels.
2 jaar geleden
Reactie op V_Donna
Ooh super dan ga ik zo even richting kruitvat
Hoop dat het bij jullie ook zo goed werkt als bij ons😊
2 jaar geleden
Soms kan het helpen om ze iets warmer aan te kleden! Door kou gaan ze meer plassen.
2 jaar geleden
Die van ons ook!! Ga het nu met 5+ van pampers proberen.. en we gaan hem na het eten voor het laatst z'n beker aanbieden. En 1 slokje voor het slapen gaan en dan hoop ik dat t minder word. Hij weegt niet echt veel ofso.. denk rond de 1100 nu maar hij drink echt 4 rietjes bekers van 270 op een dag leeg als t ff kan..
2 jaar geleden
Wij hebben het ook gehad een tijdje. Ik deed dan de luier andersom en er nog een luier overheen..Mijn schoonzus zei dat het een fase was en eigenlijk is het ook zelf weer gestopt😅 ik gebruik nu premium protection en let op hoeveel hij drinkt savonds en snachts. Geef hem maar halve flesjes, opzich helpt dat wel
2 jaar geleden
Wij hadden dit ook met ons zoontje en doen een nacht luier broekje van pampers aan en laten de romper los zodat de luier plek om uit te zetten tijdens de nacht