87 Reacties

2 jaar geleden

Soms wil luier andersom ook werken. Geen ervaring. Heb luiers van de dm en kruidvat en die zijn alleen maar megadik. Wel heeft hij boxer aan waardoor ze niet kunnen schuiven

2 jaar geleden

Hoe oud is je kindje. Want ik kan niet echt onderbroekjen vinden in zijn maat

2 jaar geleden

19 maand hij is van 16 maar 2022

2 jaar geleden

Aah oké mijne is vrij klein van stuk 11 kilo 80/86 cm

2 jaar geleden

wij hadden ook last van doorlekken, ik gebruik nu luierbroekjes pampers baby dry night en sindsdien geen last van.

2 jaar geleden

Reactie op V_Donna

Aah oké mijne is vrij klein van stuk 11 kilo 80/86 cm
Zijn boxers is 92 gaat prima mijn zoon heeft ze al vanaf een goed jaar aan.

2 jaar geleden

Reactie op chocolocoo

wij hadden ook last van doorlekken, ik gebruik nu luierbroekjes pampers bab ...
Maar die gaan toch vanaf 15 kilo

2 jaar geleden

Reactie op chocolocoo

wij hadden ook last van doorlekken, ik gebruik nu luierbroekjes pampers bab ...
Deze!

2 jaar geleden

Wij hebben precies hetzelfde! Maat 5 is tot 12-20 kg geloof ik en hij weegr 15 kg. Iedere ochtend alles nat. Wellicht geen melk meer geven voor slapen (wij doen 120) maar dat wil hij zo graag.

2 jaar geleden

Reactie op V_Donna

Maar die gaan toch vanaf 15 kilo
Nee joh die hebben ze vanaf maat 3 al. Baby dry night pants gebruiken wij ook voor de nacht. Nog nooit mee gelekt. Gewone baby dry pants en premium protection pants gebruiken we overdag. Ook maat 5 inmiddels.

2 jaar geleden

Nee joh die hebben ze vanaf maat 3 al. Baby dry night pants gebruiken wij ...
Ooh super dan ga ik zo even richting kruitvat

2 jaar geleden

Reactie op V_Donna

Ooh super dan ga ik zo even richting kruitvat
Hoop dat het bij jullie ook zo goed werkt als bij ons😊

2 jaar geleden

Soms kan het helpen om ze iets warmer aan te kleden! Door kou gaan ze meer plassen.

2 jaar geleden

Reactie op Natascha64

Soms kan het helpen om ze iets warmer aan te kleden! Door kou gaan ze meer ...
Maar hij slaapt in een pyjama dekbed en romper en heeft het altijd warm

2 jaar geleden

Die van ons ook!! Ga het nu met 5+ van pampers proberen.. en we gaan hem na het eten voor het laatst z'n beker aanbieden. En 1 slokje voor het slapen gaan en dan hoop ik dat t minder word. Hij weegt niet echt veel ofso.. denk rond de 1100 nu maar hij drink echt 4 rietjes bekers van 270 op een dag leeg als t ff kan..

2 jaar geleden

En ook die van ons slaapt in een lange mouw romper, pyama, warme lange mouw slaapzak en sokken.. en kachel staat snachts op 18.. maar nog gebeurd dit.. alhoewel de wel elke keer erg koud wakker word. Koude handjes en koude wangen.

2 jaar geleden

Wij hebben het ook gehad een tijdje. Ik deed dan de luier andersom en er nog een luier overheen..Mijn schoonzus zei dat het een fase was en eigenlijk is het ook zelf weer gestopt😅 ik gebruik nu premium protection en let op hoeveel hij drinkt savonds en snachts. Geef hem maar halve flesjes, opzich helpt dat wel

2 jaar geleden

Van collega de tip gehad luierbroekjes te doen. Nog niet geprobeerd zelf

2 jaar geleden

Vannacht voor het eerst luierbroekje gedaan (gewoon van kruidvat) en niet doorgelekt

2 jaar geleden

Wij hadden dit ook met ons zoontje en doen een nacht luier broekje van pampers aan en laten de romper los zodat de luier plek om uit te zetten tijdens de nacht