9 Reacties

2 jaar geleden

Hoezo wil je perse een rekbare doek? Een geweven doek is echt veel prettiger op die leeftijd/met dat gewicht. Ook voor jezelf om vol te houden. Een rekbare doek zorgt er al snel voor dat er een verkeerde houding ontstaat waardoor t onnodig zwaar wordt om te dragen. Iedere geweven doek zou in principe goed moeten zijn voor een kindje van anderhalf.

2 jaar geleden

Ik zoek een rekbare doek omdat ik haar er makkelijk/ snel in en uit willen halen. Ivm reizen met vliegtuig/ overstappen op luchthavens...

2 jaar geleden

Reactie op bliss89

Ik zoek een rekbare doek omdat ik haar er makkelijk/ snel in en uit willen ...
Is een wildride kinderdrager dan niet misschien een optie?

2 jaar geleden

Ik denk dat je voor een geweven ring sling moet gaan, daar zijn kinderen makkelijk in en uit te halen

2 jaar geleden

Een Wildride en ring sling heb ik. Zoals de vraag luidde was ik op zoek naar een stevige elastische draagdoek. Inmiddels al wat gevonden.

2 jaar geleden

Reactie op bliss89

Een Wildride en ring sling heb ik. Zoals de vraag luidde was ik op zoek naa ...
En wat is het geworden? :)

2 jaar geleden

Reactie op D0perwt

En wat is het geworden? :)
Ik ben ook benieuwd!

2 jaar geleden

Ik heb de babylonia (bamboo versie) besteld. Als ik hem binnen heb laat ik wel even weten hoe deze bevalt :)

2 jaar geleden

Oef, lijkt mij echt niet te doen: een 1,5 jarige dragen met een elastische doek. Ik heb mijn baby tot een maand of 3 gedragen met een elastische en daarna alleen nog met geweven en ringsling. Ben benieuwd of het bevalt.