11 Reacties

2 jaar geleden

Ik vind het ideaal! Maar wel echt voor de wat kortere periodes. Even boodschappen doen of even winkelen gaat prima. Met de hond uitlaten werkt het ook prima. Maar echt langere stukken (laten we zeggen, langer dan een half uur) is niet echt comfortabel. Mijn zoontje is inmiddels ruim 11 kilo en dat voel je wel na een tijdje. Maar hij vind het geweldig en zit heerlijk!

2 jaar geleden

Idd prima. Maar niet voor uren, al heb ik wel een neppers. Maar de echt geprobeert en voelde niet echt verschil

2 jaar geleden

Misschien de stokke ? Die kun je op je buik 2 kanten op dragen en op de rug. 3 in 1.

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Misschien de stokke ? Die kun je op je buik 2 kanten op dragen en op de rug ...
Ik heb die van stokke en vind hem echt helemaal niks. De draagzak is van zichzelf al best zwaar en doet op den duur ook echt zeer aan je schouders. Raad hem dus niet bepaald aan

2 jaar geleden

Heb ‘m ook! Inderdaad voor korte stukjes (of heel aanhankelijke dreumesen tijdens het koken!). Het is geen goed alternatief voor een ‘gewone’ draagzak bij bijv. een dagje pretpark. Je voelt het vrij snel in je nek.

2 jaar geleden

Reactie op Sje83

Idd prima. Maar niet voor uren, al heb ik wel een neppers. Maar de echt ge ...
Mag ik vragen welke je dan hebt? 😊

2 jaar geleden

Reactie op KW22

Mag ik vragen welke je dan hebt? 😊
Oh aliexpress

2 jaar geleden

Wij zijn heel blij met Wildride😊 het is een mooie en stevige zak. Goede kwaliteit stof. Hier wordt hij vaak gebruikt voor korte stukken, bijvoorbeeld op vakantie ideaal op het strand of het bezoeken van bezienswaardigheden waar een buggy niet handig is. Onze dreumes is inmiddels te “zelfstandig” voor de draagzak 😅

2 jaar geleden

Reactie op Rvermol

Heb ‘m ook! Inderdaad voor korte stukjes (of heel aanhankelijke dreumesen t ...
Helemaal mee eens, ik voelde m ook al heel snel in m’n nek. Ik draag ze liever op m’n armen, dan kan ik sneller afwisselen.

2 jaar geleden

Reactie op Sje83

Oh aliexpress
Heb je een linkje 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Debora22

Heb je een linkje 🙈
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €4,97 10%OFF | Kind Carrier Wrap Multifunctionele Babydrager Ring Sling Voor Baby Peuter Carrier Accessoires Gemakkelijk Dragen Artefact Ergonomische https://a.aliexpress.com/_EQ3LMl1