ik hoop dat iemand hier op reageert.. ik heb 2 kleine meisjes van 2 en 3 jaar die samen op de kamer slapen. elke avond is het ellende met naar bed brengen. eerst was het een uur lang uit bed komen springen op bed excuusjes bedenken voor aandacht etc. toen heb ik het veranderd en ben ik ze om de beurt naar bed gaan brengen. dit ging 2 dagen goed en daarna niet meer. toen was de jongste elke avond bang en wilde ze niet meer liggen. nu mag ik niet meer de kamer uit en moet ik blijven zitten tot ze slapen omdat ze bang zijn. vervolgens 4 keer per nacht rennen ze in paniek hun kamer achter elkaar uit. (1 begint ander volgt, logisch je schrikt wakker van het geschreeuw) vervolgens moet ik snachts elke keer in de kamer blijven want ze zijn zoals ze zeggen heel bang. voor wat geen idee. nooit problemen mee gehad hiervoor. ik schrik ook een aantal keer per nacht wakker hierdoor en ben lang wakker.
heeft iemand aub tips of wat ik moet doen? als ik wegloop terwijl ze wakker zijn is het schreeuwen krijsen huilen. ik heb dit laatst 1.5 uur geprobeerd in de nacht en ze stoppen niet. ik ben er super gefrustreerd door..