24 Reacties

4 jaar geleden
Wij hebben vorige week de Bugaboo Donkey Weekender gekocht via marktplaats.
Gebruik de wagen nu voor ons zoontje van 1 jaar met de tas ernaast, rijdt super.
‘Straks’ met de 2e kan de wagen breder gemaakt worden en kan er een wieg naast of een maxicosi met behulp van een koppelstuk.
Echt elke cent waard en nu al super blij mee!

4 jaar geleden
Hier een zoontje van 8,5 maand en 11 weken zwanger. Ik ga voor een rijplankje achter de huidige wandelwagen voor korte stukjes die ik alleen zal doen, maar koop voor andere momenten een losse volledig opvouwbare wandelwagen aangezien mijn partner en ik eigenlijk overal samen heen gaan

4 jaar geleden
Reactie op Tannie_91
Ahh wat een mooie ook, die hebben wij ook in gedachte is de breedte te doen ...
Ja, heb gemeten en past door standaard deurposten. Nog niet in de praktijk ervaren natuurlijk haha

4 jaar geleden
Reactie op Nidachare
Hier een zoontje van 8,5 maand en 11 weken zwanger. Ik ga voor een rijplank ...
Ja als je altijd samen bent gaat dat, bij ons dus echt niet ik ga graag met de kindjes op pad ook als mijn man werkt in het weekend, de oudste is 2,5 jaar die moet ook echt lekker buiten zijn energie kwijt in de speeltuin en wandelen enzo 😊

4 jaar geleden
Reactie op Tannie_91
Ahh dat is super fijn, ik ga ook eens kijken op mp hiervoor zijn er dingen ...
Oh dat weet ik niet eigenlijk.
Wij (ik 🤪) wilde er perse een met een boodschappen mand erbij, is dus die luxe tas geworden maar zelfde principe. Heleboel hebben die er niet bij en kon geen losse vinden, want er is net een nieuw model. Donkey 3 geloof ik.
Maar daar lette ik op en ook de staat vd wagen natuurlijk. Hoe de foto’s gemaakt zijn zegt mij ook altijd wel wat, hoeveel zorg daaraan besteed is etc.

4 jaar geleden
Wij hebben de abc zoom. Onze middelste was net 2 toen onze derde geboren werd, maar heb bij de oudste zo'n spijt gehad dat ik geen duowagen had. Altijd gedonder met niet willen lopen, getild willen worden etc, dat ik besloten heb bij de derde een duo wagen te kopen. Nu zal er 2.3 jaar tussen de jongste twee zitten maar weet zeker dat ik hem weer veel ga gebruiken. Gewoon fijn op de markt, even naar school lopen etc. En als peuter er even niet in wil, heb ik nog wel twee gegadigden die zich graag laten rijden 😂😂

4 jaar geleden
Ik volg even mee! Wij verwachten een tweeling 😉
Vriendin van me heeft ook een tweeling en een wandelwagen waarbij de bakken boven elkaar zitten en ze is er enorm tevreden over, maar persoonlijk lijkt het me dus helemaal niets.. Dat je niet gewoon in één oogopslag allebei je kindjes kunt zien, en die tweede maar een beetje 'weggestopt' zit.

4 jaar geleden
Reactie op MMvS
Ik volg even mee! Wij verwachten een tweeling 😉
Vriendin van me heeft ook ...
Ik heb dus precies hetzelfde gevoel! Nu heb ik afgelopen zaterdag met mijn dochter kinderwagens “getest” en de bugaboo is voor ons echt te laag, mijn vriend en ik zijn allebei lang. Ook vind ik het verstellen van de duwstang niet handig. De uppavista reed echt heel fijn maar inderdaad die bakken onder elkaar….

4 jaar geleden
Reactie op An-1986
Ik heb dus precies hetzelfde gevoel! Nu heb ik afgelopen zaterdag met mijn ...
Dat is is ook wel een goed idee om even te gaan testen inderdaad, kan die stand van de bugaboo wel versteld worden het is me idd wel opgevallen dat de bugaboo kwa hoogte van de zit of reiswieg veel
Lager is dan de Joolz (enkele wagen) die ik nu heb… zoo veel keuze 😂😅

4 jaar geleden
Reactie op Tannie_91
Dat is is ook wel een goed idee om even te gaan testen inderdaad, kan die s ...
Ja ik zou sowieso aanraden om verschillende kinderwagens te testen. Dit kan makkelijk bij baby park of baby dump. Het is echt afhankelijk van je wensen. Ik wil een kinderwagen welke lekker rijd, makkelijk en klein is in te klappen, de bakken er makkelijk afklikken. Wij gaan ws toch voor de uppervista, in de bak liggen ze dan wel boven elkaar maar met vervolgzitje boven elkaar dus kunnen ze het allebei goed zien.

4 jaar geleden
Reactie op An-1986
Ja ik zou sowieso aanraden om verschillende kinderwagens te testen. Dit kan ...
Ik wil inderdaad toch wel een keer een wandeling maken met die vriendin en kinderwagen 😉 misschien dat ik er dan anders over denk hoor.
Maar uitproberen bij bijvoorbeeld babypark of grote prenatal of zo is inderdaad ook een goed idee! Ik ben een stukje kleiner dan manlief dus verstelbare handvat is voor ons waarschijnlijk ook wel handig.

4 jaar geleden
Wij krijgen ook een tweeling, maar vind dat er maar weinig keuze is en er staan weinig tweeling wagens in de winkel.. en qua prijs super duur. Wij willen ook graag twee kindjes naast elkaar in de wagen.. Bugaboo donkey is al zo'n 2000.euro als je alles erbij moet hebben.. dus wordt het sowieso tweedehands, ik was daar eigenlijk geen voorstander van.. maar die prijzen zijn ook niet te betalen.joolz Geo lijkt mij ook niks, heb het idee dat een kindje er letterlijk ondergeschoven wordt.