4 Reacties
5 maanden geleden
Hoii! Ik heb het toevallig met een collega erover gehad haar kindje is 3 en een half die van mij 2 en een half. We zijn beide 38 weken zwanger en ervaren dit dus ook met onze kindjes. Het is alleen maar nee, boos, vervelend noem maar op. Hoe het de laatste loodjes zijn vind ik dat echt heel erg zwaar.
Ik denk oprecht dat het hun gevoel is dat er verandering aan komt. En ze zelf niet zo goed weten wat ze met het gevoel moeten
5 maanden geleden
Reactie op Dori2224
Hoii! Ik heb het toevallig met een collega erover gehad haar kindje is 3 en ...
Ze zijn natuurlijk nog vollop in ontwikkeling met hun eigen gevoelens en dat kan soms wat heftig zijn. Met zo'n grote verandering erbij (want onbewust gaat het veel meer over de 'nieuwe' baby) weten hun natuurlijk niet hoe ze erop moeten reageren. Ik merk aan mijn zoontje dat hij het heerlijk vind om gewoon even lekker thuis op de bank knuffelen enorm fijn vind. Niet teveel naar de buiten wereld gewoon echt even 1 op 1.
5 maanden geleden
Reactie op Dori2224
Ze zijn natuurlijk nog vollop in ontwikkeling met hun eigen gevoelens en da ...
Dankjewel voor je reactie! Ja ik merk ook dat ze veel meer aan mij plakt dan aan papa op het moment, ze zegt ook soms wel eens uit het niks ik ben verdrietig. Ik laat haar ook gewoon en neem ook zeker thuis tijd met haar maar vind het soms wel lastig hoe hiermee om te gaan
5 maanden geleden
Reactie op jongemamaworden
Dankjewel voor je reactie! Ja ik merk ook dat ze veel meer aan mij plakt da ...
Ik begrijp je volkomen! Mijn frustratie erdoor neemt soms de controle en dan denk ik later van ja dat is niet de handige aanpak want voor hem is het ook de aller eerste keer en dit is echt wel een grote verandering. Ik kreeg de tip om soms zelf te gaan zitten met een baby pop. Zodat ze beetje kunnen wennen mama met een baby te zien als je echt niet meer weet hoe en wat. 😊