15 Reacties
3 jaar geleden
Ik ben laatst geweest met mijn zoontje van toen 16 weken. Ze deden alleen niet moeilijk bij carnaval festival
Bij de rest moest hij zelfstandig kunnen zitten.
3 jaar geleden
Ik ga zaterdag met mijn dochter van 4,5 maand. Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn. Ik maak me vooral druk om voedingen en slaapjes 馃槄
3 jaar geleden
Hoi! Ik ben toevallig laatst nog geweest (Wel zonder baby). Op zich kun je voor de meeste attracties de kinderwagen wel stallen, maar zoals al gezegd werd moet een kindje zelfstandig kunnen zitten. Je kan wel nog in die bootjes over het water. Ik zou zowel draagdoek als kinderwagen meenemen als het niet teveel moeite is. Met het warme weer wil je denk ik niet de hele dag dragen en op sommige momenten vind je het toch fijn als je hem bij je hebt. Sprookjesbos, Land van Laaf etc is natuurlijk allemaal te bezoeken met baby. Heel veel plezier 鈽猴笍
3 jaar geleden
In de meeste attracties kan je baby niet mee. Je mag hem bijvoorbeeld niet op schoot houden in de Droomvlucht.
Wel hebben ze bij heel veel attracties een "baby switch". Dan ga jij bijvoorbeeld in de rij staan en je partner wacht met baby bij de uitgang. Wanneer jij eruit komt kan je snel wisselen met je partner. Zo hoeft die niet nog een keer de hele wachtrij door.
3 jaar geleden
In de meeste attracties kan je baby niet mee. Je mag hem bijvoorbeeld niet ...
3 jaar geleden
Wij zijn een kleine maand geleden bij de Efteling geweest met twee baby. Dus om de buurt bleven er twee bij de kinderen terwijl de rest in de rij stond. Daarna kon de twee wachters ook gebruik van de attractie maken. Was echt super goed geregeld. Het leuke was ook nog dat je zelf mocht kiezen waar je in de achtbaan wilt zitten.
3 jaar geleden
Ik ben geweest toen mijn zoon 3 maanden was. In de carnaval festival heb ik hem meegenomen in de draagzak. Ik heb hem ook gehoorbescherming op gedaan, ook al in de wachtrij. Hij vond het fantastisch al die kleuren en geluiden. Zoals eerder genoemd in andere attracties mocht hij niet mee.
3 jaar geleden
Hi wij zijn 2 juli gegaan en toen was onze dochter precies 4 maanden. Wij hadden inderdaad ook een draagzak. Hij mag mee in de droomvlucht! Wij zijn daar ook in geweest & nog een paar baby attracties. Ze keek al veel rond en ik merkte dat ze het echt leuk vond! Kinderwagen lieten we soms bij andere familieleden staan die meegingen of gewoon bij de andere kinderwagens als niemand erop kon letten. Wat misschien een tip is, wat ik zag was dat iemand een slot had meegenomen en daarmee haar kinderwagen had vast gemaakt. Echt super slim.
3 jaar geleden
In de meeste attracties kan je baby niet mee. Je mag hem bijvoorbeeld niet ...
Dat mag wel; wij zijn samen met onze dochter van toen 4 maanden in de droomvlucht geweest. Ze zat bij haar vader op schoot. Ze deden ook niet moeilijk. Dit was 2 juli.
3 jaar geleden
Hoi ik woon toevallig bij de efteling om de hoek en ik ga bijna wekelijks met mijn oudste zoontje van 2 en baby van nu 4 maanden. Je kan best beel doen al hoor carnaval festival kan hij op schoot, droomvlucht, tuf tuf baan echt een aanrader, rondje met de grote trein, en het lavenland is ook erg leuk hoewel het wel stuiteren is in de wagen 馃槄 en natuurlijk het sprookjesbos met de welbekende paddestoelen. Ik zou idd ook een kettingslot meenemen. En draagzak is ideaal in de wachtrij.
Heel veel plezier alvast!
3 jaar geleden
Reactie op babymarch2022
Dat mag wel; wij zijn samen met onze dochter van toen 4 maanden in de droom ...
Oh dan ligt het misschien maar net aan de medewerker die bij het instappen staat. Onze dochter mocht toen niet op schoot en moest tussen ons in zitten. Waar ze natuurlijk niets aan had want ze kon met 6mnd niet over de rand van het karretje kijken 馃槀
3 jaar geleden
Oh dan ligt het misschien maar net aan de medewerker die bij het instappen ...
Ja dat denk ik ook! Nee precies馃槀馃槀stom zeg
3 jaar geleden
Wij zijn geweest met onze dochter van toen 9 weken. Prima te doen hoor! Had wel een slot mee voor de kinderwagen.
En een draagzak, maar veel in de kinderwagen kunnen liggen. We gingen met een groep, dus niet iedereen ging overal in.
Maakten ook gebruik van de babyswitch. Ideaal! En dochter van 6 jaar kon zo dus dubbel in de attracties 馃コ