12 Reacties

3 jaar geleden

Ze hebben bij Halfords ook elektrische bakfietsen. Ik vind deze ook een stuk betaalbaarder dan die van Babboe鈽猴笍

3 jaar geleden

Wij hebben inmiddels 3 kids en al jaren blij met de dolly bakfiets! Fietst makkelijk en niet zwaar. Wat superfijn is, is dat de service aan huis is. En mocht er iets zijn dan krijg je een leenbakfiets. Wij zijn groot fan!

3 jaar geleden

Wij hebben juist deze week de Gazelle Makki aangeschaft met leuke korting Tip: zorg dat je eerst weet of je een tweewieler of driewieler wilt, ga desnoods testrijden. Zet op een rij wat je wensen zijn. Hoeveel zitplekken? Maximale lengte en breedte. Actieradius. Wel of geen achterrekje. Maximale budget En daarna nog op verschillende fietsen die binnen die categorie passen.

3 jaar geleden

Wij hebben ook een dolly bakfiets! Ideaal!

3 jaar geleden

Ik heb de Cargo Short, die is best klein. Die van mij is niet elektrisch

3 jaar geleden

Wij hebben de Babboe, ik vind hem heerlijk en ruim. Heb geen vergelijkingsmateriaal

3 jaar geleden

Wij hebben de urban arrow. Is wel prijzig, maar elke cent waard (vinden wij). Ik doe bijna alles met de fiets en pak hoog uit 3x in de week nog maar de auto

3 jaar geleden

Wij hebben bewust gekozen voor een elektrische fiets met losse fietskar erachter (Thule). Zo heb je de gemakken van de "bak" maar ook een losse fiets als je zelf even op pad wilt, dan hoef je niet de hele bakfiets mee te slepen :)

3 jaar geleden

Ik heb een Johnny loco, al jaren heel veel plezier van! Heb er nu twee bankjes in zitten, als de oudste goed zelf kan fietsen kan er weer 1 bankje in.

3 jaar geleden

Wij hebben een urban arrow gekocht, fietste het lekkerst

3 jaar geleden

Ik heb een vogue elektrisch. Leuke prijs en mega tevreden mee, doe er alles mee!

3 jaar geleden

Johnny Loco!!! Fantastische fiets! Rijdt lekker, mega licht in gewicht en ziet er ook mega mooi uit. Op het bankje een Babyschaal laten monteren en meneer zit er heerlijk in. Heel blij mee! 馃檶