Ik ben rustig aan het zoeken naar een bakfiets. Nu pak ik toch snel de auto als ik even iets nodig heb in het dorp...
Ik vind sommige zo lomp.. bijvoorbeeld de babboe.. iemand ervaring? Wat raden jullie aan?
Wij hebben inmiddels 3 kids en al jaren blij met de dolly bakfiets! Fietst makkelijk en niet zwaar. Wat superfijn is, is dat de service aan huis is. En mocht er iets zijn dan krijg je een leenbakfiets. Wij zijn groot fan!
Wij hebben juist deze week de Gazelle Makki aangeschaft met leuke korting
Tip: zorg dat je eerst weet of je een tweewieler of driewieler wilt, ga desnoods testrijden.
Zet op een rij wat je wensen zijn. Hoeveel zitplekken? Maximale lengte en breedte. Actieradius. Wel of geen achterrekje. Maximale budget
En daarna nog op verschillende fietsen die binnen die categorie passen.
Wij hebben de urban arrow. Is wel prijzig, maar elke cent waard (vinden wij). Ik doe bijna alles met de fiets en pak hoog uit 3x in de week nog maar de auto
Wij hebben bewust gekozen voor een elektrische fiets met losse fietskar erachter (Thule). Zo heb je de gemakken van de "bak" maar ook een losse fiets als je zelf even op pad wilt, dan hoef je niet de hele bakfiets mee te slepen :)
Johnny Loco!!! Fantastische fiets! Rijdt lekker, mega licht in gewicht en ziet er ook mega mooi uit. Op het bankje een Babyschaal laten monteren en meneer zit er heerlijk in. Heel blij mee! 馃檶