12 Reacties

2 jaar geleden

Zelf geen ervaring mee , maar mijn zwager is fietsenmaker en die is echt allergisch voor stella fietsen. Het schijnen echt geen goeie fietsen te zijn.

2 jaar geleden

Ik overweeg ook om deze fiets te kopen. Heb een testritje gemaakt en fietste erg lekker. Wel twijfel ik of het handig is dat de winkel niet in de buurt zit om even langs te gaan als er iets stuk is bijvoorbeeld.

2 jaar geleden

De stella moederfiets heeft een voorwiel motor en die gaat snel stuk. Op aanraden van de fietsenwinkel heb ik de Gazelle Bloom (elektrisch) gekocht!

2 jaar geleden

Reactie op J.v.d

De stella moederfiets heeft een voorwiel motor en die gaat snel stuk. Op aa ...
Ben gisteren ook even bij de fietsenmaker langs geweest en die raadde ook de Gazelle aan. Heb je hem al in huis. Was er een lange levertijd? En hoe bevalt de fiets?

2 jaar geleden

Stella is bij ons ook niet al te best, ik heb een cortina elektrische mama fiets en mijn zoontje en ik zijn erg tevreden!

2 jaar geleden

Ik heb de Gazelle Bloom en ben er heel erg blij mee! Nu een paar keer gefietst met m'n dochter en het voelt stabiel aan. Bij mij was er een lange levertijd (ongeveer een half jaar), maar dat kwam doordat ze nog niet in productie waren toen ik ze bestelde. Dus kan best zijn dat het nu sneller gaat.

2 jaar geleden

Reactie op Romana84

Ben gisteren ook even bij de fietsenmaker langs geweest en die raadde ook d ...
Ik heb hem besteld maar de levertijd is 3 maanden dus ik krijg m pas in maart…

2 jaar geleden

Ik heb hem wel! Ben er tevreden mee. Inderdaad geen topkwaliteit maar ik heb er een onderhoudsabonnement bij dus ik kan naar een Stella servicepoint wanneer dat nodig is. Nadeel vind ik dat je weinig trapondersteuning krijgt bij het wegrijden, maar eenmaal op gang ga je als een speer.

2 jaar geleden

Vandaag een proefritje gemaakt op de Gazelle Bloom. Voelt toch wel fijner en vooral steviger aan. En de motor is krachtiger. Denk dat ik deze fiets ga aanschaffen ipv de Stella fiets. Levertijd is eind februari/half maart.

2 jaar geleden

Yes ik heb de Stella dolce fiets nu een jaar. Opstarten met trappen gaat inderdaad wat zwaar. Verder heel tevreden mee!

2 jaar geleden

Ik heb vandaag ook op de Gazelle gefietst. Voelde heel vertrouwd aan. Ik was een beetje huiverig dat je minder controle zou hebben op een elektrische fiets, maar dat was helemaal niet zo. Dit gaat m worden! En hij was nog op voorraad!! Nog even fietsenplan in orde maken en dan kan ik gaan fietsen :)

2 jaar geleden

Stella vond ik persoonlijk echt minder degelijk dan een sparta/gazelle e.d. Ook de trapondersteuning was niet fijn bij opstarten en bij de wat duurdere merken is dat super.