6 Reacties

5 maanden geleden

Philips avent liep hier veel te snel! Had die gekocht omdat ie op een borst zou lijken, leek me het beste omdat ik bv wilde geven. BV wilde hier ook niet. En toen de lactatiekundige kwam riep die gelijk; weg met die fles, pure marketing dat t op een borst zou lijken. Zij adviseerde de dr Brown, reguliere speen (ook dr brown heeft een “bv speen”). Daar heeft mijn zoontje de rest van de tijd uit gedronken. Andere fles die ik vaak hoorde is de Difrax (zo’n gebogen fles).

5 maanden geleden

Reactie op Heusi

Philips avent liep hier veel te snel! Had die gekocht omdat ie op een borst ...
Had jouw zoontje ook veel last van spugen?

5 maanden geleden

Reactie op MamavanEmy

Had jouw zoontje ook veel last van spugen?
Niet per se van spugen, maar wel moeite (tijdens drinken) met het verwerken van de melk. Liet meer lopen tijdens het drinken, ging heel gulzig drinken en verslikken

5 maanden geleden

Ons zoontje had dit ook pakte niks anders dan dokterbrown smalle fles!! En was een erg gulzige drinker.. Het spugen stopte niet. Later bleek die ook last te hebben van Koemelkallergie.

5 maanden geleden

Onze eerste dronk alleen goed uit DrBrowns smalle fles en de tweede dronk alleen goed uit DifraxS. Kwestie van uitproberen wat voor jullie werkt

4 maanden geleden

Reactie op Heusi

Niet per se van spugen, maar wel moeite (tijdens drinken) met het verwerken ...
Klink als één tekorte tongriem of lipriem ons zoontje vorige week aan ge lassert loopt het langs de mond hoekjes eruit en klokt hij / zij