28 Reacties

2 jaar geleden

https://helloarchie.com/products/leertoren-step-n-sit-zwart-met-zwart-ette-tete?variant=46678613786969&gad=1&gclid=Cj0KCQjw06-oBhC6ARIsAGuzdw1J031xiwYYyH5dNj_PO61Rq8N08U60JfD32hv_kIYFy-ZXS_gjqpMaAknKEALw_wcB Wij hebben deze vorige maand gekocht. Erg blij mee mijn zoontje zit graag aan het bureau maar ook makkelijk in gebruik om te switchen naar de leertoren zodat hij mee kan kijken bij het aanrecht.

2 jaar geleden

Ik heb er ook 1 willen aanschaffen voor mijn dochter. Echter heb ik toevallig een ladder van 2 treden. Hierop heeft ze een aantal keer gestaan en dat gaat gelukkig heel goed. Ik gebruik dus de ladder en heb geen leertoren meer aangeschaft. Ik sta altijd in de keuken naast haar dus het is ook veilig.

2 jaar geleden

Wij hebben er 1 zelf gemaakt van 2 ikea krukjes. Met behulp van deze site: https://tussendromenenleven.be/2019/10/zelf-leertoren-maken-ikea-hack.html/ Ze vind hem helemaal geweldig. Pakt nu ook zelf fruit uit de fruitschaal als ze honger heeft. Hij is alleen aan een kant een beetje onstabiel als hij niet ergens tegen aan staat. Dit leren we onze dochter en we zijn er altijd bij als ze hem gebruikt.

2 jaar geleden

Reactie op Nienkep87

Wij hebben er 1 zelf gemaakt van 2 ikea krukjes. Met behulp van deze site: ...
Dit hebben wij ook gedaan. Gebruiken hem elke dag voor het wassen van de handjes. Af en toe staat ie ook bij me als ik kook, maar ons aanrecht is niet zo handig ingericht daarvoor. Hij kan niet echt ergens staan waar hij niet direct aan de kookplaat kan komen maar wel kan meekijken bijv. We hebben laatst voor het eerst samen iets gebakken 😊 dat ging super leuk

2 jaar geleden

Wij hebben ook deze van ette tette en ben er heel erg blij mee! Hij is mooi om te zien, stabiel en handig in gebruik. En mijn dochter vind het tafeltje inderdaad ook heel erg leuk om aan te zitten zelf

2 jaar geleden

Wij hebben de leertoren van ette tete. Vanaf zijn 1e verjaardag is het al een succes! Hij kan meekijken. Ik kan zijn brood smeren zonder dat hij aan mijn broek hangt. Hij klimt er tegenwoordig ook zelf op als hij een stuk fruit wil. Dit betekend dus wel dat we ook met ander eten op moeten gaan letten. Pas had hij de chipszak te pakken 🤭! Maar wij zijn er heel blij mee, wordt iedere dag gebruikt.

2 jaar geleden

Wij hebben hem ook zelf gemaakt met die 2 krukjes van ikea. Vet leuk. Absolute aanrader

2 jaar geleden

Ja heel leuk! We hebben die van de blokker en het is echt een hit hier!

2 jaar geleden

Reactie op KW22

Wij hebben de leertoren van ette tete. Vanaf zijn 1e verjaardag is het al e ...
Zelfde en ook groot succes! Maakt handjes wassen ook makkelijker en ze kan meekijken met eten maken, anders hing ze alleen maar huilend aan mn been.

2 jaar geleden

Wij hebben hem vorige maand zelf gemaakt van de ikea kruk+trapje. Hadden we maanden eerder moeten doen!! Echt zo fijn! Enige minpuntje: het staat soms in de weg.

2 jaar geleden

Wij hebben er eentje van de Aldi, die je ook kan samenklappen en dan is het een tafeltje met bankje. Uiteindelijk gebruik ik momenteel dat tafeltje veel meer, m'n zoontje zit daar erg graag aan. Maar de leertoren komt nu ook vaker te pas. Heb alleen soms nog niet altijd het geduld om hem in de keuken erbij te hebben haha 🙈

2 jaar geleden

Groot succes hier! Ik zeg doen 🫢

2 jaar geleden

Wij hebben al een paar maanden een leertoren in gebruik, en hij vind het geweldig! Wordt elke dag gebruik van gemaakt. Handig met handen wassen, meekijken met koken, en soms zelfs meehelpen 😊 gaat heel goed! Soms staat ie zoals op de foto lekker fruit te happen tijdens het koken 😂

2 jaar geleden

Jaa doen! Echt super fijn. Onze dochter ontbijt ook vaak aan het aanrecht terwijl ik dan de tassen aan het pakken ben.

2 jaar geleden

Bedankt voor al jullie reacties! We gaan er wel eentje aanschaffen aangezien jullie allemaal zo positief zijn 😄

2 jaar geleden

Ja doen doen doen! Heel groot succes hier ☺️

2 jaar geleden

Tinyluck.nl super mooi én inklapbaar!!

2 jaar geleden

We hebben er eentje aangeschaft en hij is er helemaal dol op 😄

2 jaar geleden

Reactie op Happymom14

We hebben er eentje aangeschaft en hij is er helemaal dol op 😄
Oh watleuk!!

2 jaar geleden

Door dit topic denk ik er ook over om een leertoren aan te schaffen. Weet iemand een goede die ook inklapbaar is?