Hoi allen! Gebruiken jullie luuf babys bij verkoudheid? Ons meisje heb corona en hoest de longen uit haar lijfje en is verkouden. Ik heb t nooit gebruikt heb t wel in huis. Iemand ervaring?
Wij gebruiken het ook voor mijn zoontje van 9 maanden voor de nacht als hij verkouden is. Smeer een beetje op zijn borst en op zijn ruggetje. Ik heb zelf het idee dat hij het hierdoor iets minder benauwd heeft in de nacht.
Onder de voetjes en sokjes aan voor het slapen 馃槉 borst en rugje kan ook erbij! Let op dat hij het niet aan zijn vingertjes krijgt en in zijn oogjes gaat wrijven 馃榿
Luuf is een mooi natuurlijk product vind ik! Het ruikt lekker en het helpt ons kleintje ademen gedurende de vele verkoudheden en groepjes in deze tijd van het jaar. We smeren als hij snottert twee keer per dag in combinatie met neusdruppels
Hier ook fan van Luuf. Dochter moet lachen als ik d鈥檙 voeten insmeer, dus denk dat ze het ook wel prettig vindt!
Extra tip, mss doe je het al, zet een gesneden uit in het kamertje. Ons hele huis ruikt naar frikandel speciaal, maar het helpt wel!
Wat al genoemd wordt. Je kunt ookn luuf in een kommetje met koken water doen boven een theelichtje. Dan kan het fijn dampen in de kamer, zelfde effect als de ui.
Werkt prima bij verkoudheid. Op de borst en rug smeren en lekker warm inpakken. Heb ook gehoord dat het onder de voetjes kan tegen het hoesten. Hoeveel op de rug en/borst moet en hoe lang je het kan gebruiken voor effectief resultaat geen idee.