9 Reacties
3 jaar geleden
Ik had beide aangeschaft maar zowel mijn huisarts als meerdere medische artikelen waarschuwen hiervoor dat het super slecht is voor de heupjes e.d. voor de kleintjes omdat het een onnatuurlijke stand heeft voor ze:( heb ze toen maar weg gedaan. In sommige landen zijn ze hierdoor blijkbaar zelfs verboden (snap je helemaal heb ook carpaal tunnel syndroom en zo een turbo )
3 jaar geleden
Ik heb er eentje omdat ze ook zo druk is met springen etc. Ik heb er eentje bij mama loes aangeschaft en ze wordt helemaal wild als ik met dat ding aankom 😂

3 jaar geleden
Het wordt inderdaad niet aangeraden een kindje in een bouncer/springstoel/loopstoel te plaatsen. De heupjes worden op die manier te zwaar en verkeerd belast. Ook leren de kindjes hun voetjes en beentjes niet goed te plaatsen (vaak op de tenen) wat het leren lopen uiteindelijk juist lastiger maakt. Én als ze veel rechtop in zo'n stoel hangen wordt op de buik liggen steeds stommer en dus ook moeilijker te stimuleren. Het mooiste zou toch zijn je kleine zo veel mogelijk op de buik te laten spelen en te laten ontwikkelen van buikligging - tijgeren - kruipen - optrekken tot staan. En dan kunnen ze bouncen wat ze willen ;)
Áls je toch zo'n stoel wilt aanschaffen dan is het echt beter niet te vaak en te lang er in te zetten :)
3 jaar geleden
Wij hebben een jumperoo! Zoontje gaat er af en toe een paar minuten in, vindt hij GEWELDIG
Als je je kind er niet vaak en lange tijd achter elkaar inzet is het alleen maar leuk! Alle babies in mijn familie hebben in de jumperoo gezeten (ik zelf ook als baby!) en die kunnen allemaal prima lopen
3 jaar geleden
Wij hebben ook beide! Ik denk dat hij eerder loopt dan los zit 😅 hij wilt alleen maar staan, die jumper rammelt bijna uit elkaar van z’n gespring 😂 mega succes hier! Grote lach op zijn gezichtje als ik hem er in zet