10 Reacties

3 jaar geleden

Het blijft dun of ik moet er heel veel doorheen doen. Doe het dus eigenlijk niet

3 jaar geleden

Yesss ik heb bij mijn 2 kindjes biobim gebruikt. Mijn zusje is een food engineer - quality en ze raad me deze ook aan. Ben heel tevreden. Geen maagzuur ofzo voor mijn kinderen. Ik geef ook bv. 😊

3 jaar geleden

Stond wel gebruikswaarde volgens mij erop of niet??

3 jaar geleden

Reactie op saharnaz

Stond wel gebruikswaarde volgens mij erop of niet??
Ja er staat bij hoeveel scheppen op bv erin moet alleen hoe warm je de melk op? Gewoon in een pan opwarmen zonder te koken? I dont know hahahaa

3 jaar geleden

Reactie op saharnaz

Yesss ik heb bij mijn 2 kindjes biobim gebruikt. Mijn zusje is een food eng ...
Wat goed! Hoe maakte jij het klaar?

3 jaar geleden

Reactie op afdk8

Ja er staat bij hoeveel scheppen op bv erin moet alleen hoe warm je de melk ...
Neeee dat mag je nooit doen moedermelk in pan of magnetron!!! Nooit! Ik gebruikte die van Philips voor onderweg. Ik stuur zo de foto van. Zo maak ik het warm.

3 jaar geleden

Reactie op saharnaz

Neeee dat mag je nooit doen moedermelk in pan of magnetron!!! Nooit! Ik geb ...
Ja toch!! Ik vond het al raar maar kon nergens instructie vinden….

3 jaar geleden

Probleem is alleen dat mij zoontje de fles niet pakt. Ik wilde dit dus in een kom gaan aanbieden vandaar mijn verwarring…

3 jaar geleden

als je dunne pap krijgt met borstvoeding moet je toch echt de melk verwarmen boven de 80 graden. dan gaan de enzymen kapot die ervoor zorgen dat de pap niet dik word. in dat geval is de voedingswaarde nog steeds beter dan met bijvoorbeeld kunstvoeding. ik geef geen biobim, maar 3 scheppen brinta met 100 cc moedermelk verwarmd in een pannetje