21 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben in de week voor mijn bevalling steeds delen verloren, de dag voordat ik beviel begon ik ook wat (heel licht) bloed te verliezen in combinatie met het slijm. De bevalling van mijn eerste begon daar ook mee dus toen vermoedde ik dat het niet lang meer zou duren.

3 jaar geleden

Zondag verloren. Toen ook veel slijm bij elke toiletbeurt. Lichte krampjes begonnen toen. Gingen over in vooweeen di/wo. Woensdag weeen en donderdag om 0:10 bevallen
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Gisteren een beetje verloren met een klein beetje bloed, vandaag 2cm ontsluiting

3 jaar geleden

Bij mijn eerste begonnen de weeen ongeveer een half uur nadat ik m’n prop had verloren. Het zette gelijk door en 11 uur later was m’n dochter geboren!

3 jaar geleden

Reactie op mimibo

Gisteren een beetje verloren met een klein beetje bloed, vandaag 2cm ontslu ...
Kijkt jullie verloskunde of jullie al ontsluiting hebben? Bij mij is dit nog nooit gedaan

3 jaar geleden

Het zegt echt niets. Bij de ene zet het door, de ander verliest hem en duurt het nog 3 weken. Zenuwen zijn begrijpelijk maar helpen je niet. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op babygirlz

Kijkt jullie verloskunde of jullie al ontsluiting hebben? Bij mij is dit no ...
Pas bij 41 weken, ook heeft strippen dan pas bewezen "nut"

3 jaar geleden

Ik heb delen van de slijmprop verloren rond 34 weken, er gebeurde daarna niets. Vervolgens ben ik met 38 weken gestript (ze wouden mij eigenlijk inleiden met 38 weken ivm de verwachting dat de baby aan de grote kant is, dit wou ik niet maar voor strippen stond ik wel open) en de dagen daarna ontzettttennnddd veel slijm en wat bloed verloren, sindsdien veel krampen en harde buiken zonder enig regelmaat. Afgelopen donderdag met 39 weken weer gestript en ook nu weer hetzelfde resultaat. Ik dacht dat dat slijm wel een keer op zou raken maar deze prop is er schijnbaar één van gigantisch formaat, ik kijk mijn ogen uit 👀 En ook nu dus weer veel krampen en harde buiken zonder regelmaat, er lijkt nog niet iets door te zetten helaas.

3 jaar geleden

slijm prop verloor ik in delen volgende dag braken mn vliezen

3 jaar geleden

Reactie op babygirlz

Kijkt jullie verloskunde of jullie al ontsluiting hebben? Bij mij is dit no ...
Ja ze kwam net kijken na heftige weeen
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Gisteravond mijn slijmprop verloren. 36 uur na strippen. Zal wel niks met het strippen te maken hebben dan haha. Vannacht een paar milde weeën gehad maar zette niet door. Nu is het weer rustig. Maandag wordt sowieso een ballonnetje geplaatst. Maar ben benieuwd of er dit weekend nog wat gaat gebeuren. Maar helaas zegt het verliezen van de slijmprop niet zo veel. 😔

3 jaar geleden

Hier al 2 weken dat ik mijn slijmprop in grote delen verlies... nog steeds 0cm en lange baarmoederhals... Hoeft dus echt niets te betekenen. Vandaag ondertussen 39+3

3 jaar geleden

Hier wel na het verliezen van de slijmprop zette het eindelijk door na 2 weken voor weeen.

3 jaar geleden

Heb de slijmprop bijna 3 weken geleden verloren, de dag na dat ze mij toucheerde. Liep toen ook al met 3cm ontsluiting, sinds afgelopen maandag loop ik zelfs al met 4cm ontsluiting. Maar helaas nog steeds niks gebeurd, ben vandaag 40+5. 🙁 dus slijmprop verliezen wilt echt niks zeggen.

3 jaar geleden

Reactie op EVIIDT

Heb de slijmprop bijna 3 weken geleden verloren, de dag na dat ze mij touch ...
Wel super fijn dat je al 4cm hebt!!

3 jaar geleden

Reactie op MarijeBarsingerhorn

Ik heb delen van de slijmprop verloren rond 34 weken, er gebeurde daarna ni ...
Ik heb dit ook, dat het slijm maar blijft komen elke dag en mijn vk zei dat die slijmprop continu nog opnieuw aangemaakt wordt, dus dat je m eigenlijk steeds opnieuw verliest

3 jaar geleden

Ik ben op za 5/3 's Morgens een deel verloren, op zondag 6/3 ook weer (uitgerekende datum) en in de nacht van zondag op maandag begonnen de weeën, uiteindelijk op ma 7/3 met 40+1 bevallen

3 jaar geleden

Vorige zwangerschap slijmprop verloren en 5 dagen later bevallen

3 jaar geleden

Met 34 weken verloren en 37 weken. Inmiddels 38+2 en het rommelt al 2 weken flink, maar nog zonder dat er iets gebeurd. Lees ook verhalen dat binnen uren na verlies slijmprop de weeen beginnen, zeker op jouw termijn!

3 jaar geleden

Gister had ik heel de dag slijmprop verlies in stukken.. Had Buikkrampen en hoopte op een teken dat de bevalling niet lang meer op zich zou laten wachten. Nu 40+2 nog steeds aan t wachten😔 Word as donderdag gestript dan ben ik precies 41w