21 Reacties
4 jaar geleden
Ik ben in de week voor mijn bevalling steeds delen verloren, de dag voordat ik beviel begon ik ook wat (heel licht) bloed te verliezen in combinatie met het slijm. De bevalling van mijn eerste begon daar ook mee dus toen vermoedde ik dat het niet lang meer zou duren.
4 jaar geleden
Het zegt echt niets.
Bij de ene zet het door, de ander verliest hem en duurt het nog 3 weken.
Zenuwen zijn begrijpelijk maar helpen je niet.
Succes!
4 jaar geleden
Reactie op babygirlz
Kijkt jullie verloskunde of jullie al ontsluiting hebben? Bij mij is dit no ...
Pas bij 41 weken, ook heeft strippen dan pas bewezen "nut"
4 jaar geleden
Ik heb delen van de slijmprop verloren rond 34 weken, er gebeurde daarna niets.
Vervolgens ben ik met 38 weken gestript (ze wouden mij eigenlijk inleiden met 38 weken ivm de verwachting dat de baby aan de grote kant is, dit wou ik niet maar voor strippen stond ik wel open) en de dagen daarna ontzettttennnddd veel slijm en wat bloed verloren, sindsdien veel krampen en harde buiken zonder enig regelmaat.
Afgelopen donderdag met 39 weken weer gestript en ook nu weer hetzelfde resultaat.
Ik dacht dat dat slijm wel een keer op zou raken maar deze prop is er schijnbaar 茅茅n van gigantisch formaat, ik kijk mijn ogen uit 馃憖
En ook nu dus weer veel krampen en harde buiken zonder regelmaat, er lijkt nog niet iets door te zetten helaas.
4 jaar geleden
Gisteravond mijn slijmprop verloren. 36 uur na strippen. Zal wel niks met het strippen te maken hebben dan haha. Vannacht een paar milde wee毛n gehad maar zette niet door. Nu is het weer rustig. Maandag wordt sowieso een ballonnetje geplaatst. Maar ben benieuwd of er dit weekend nog wat gaat gebeuren. Maar helaas zegt het verliezen van de slijmprop niet zo veel. 馃様
4 jaar geleden
Hier wel na het verliezen van de slijmprop zette het eindelijk door na 2 weken voor weeen.
4 jaar geleden
Heb de slijmprop bijna 3 weken geleden verloren, de dag na dat ze mij toucheerde. Liep toen ook al met 3cm ontsluiting, sinds afgelopen maandag loop ik zelfs al met 4cm ontsluiting. Maar helaas nog steeds niks gebeurd, ben vandaag 40+5. 馃檨 dus slijmprop verliezen wilt echt niks zeggen.
4 jaar geleden
Reactie op MarijeBarsingerhorn
Ik heb delen van de slijmprop verloren rond 34 weken, er gebeurde daarna ni ...
Ik heb dit ook, dat het slijm maar blijft komen elke dag en mijn vk zei dat die slijmprop continu nog opnieuw aangemaakt wordt, dus dat je m eigenlijk steeds opnieuw verliest
4 jaar geleden
Ik ben op za 5/3 's Morgens een deel verloren, op zondag 6/3 ook weer (uitgerekende datum) en in de nacht van zondag op maandag begonnen de wee毛n, uiteindelijk op ma 7/3 met 40+1 bevallen