14 Reacties

2 jaar geleden

Hier vooral in de nacht weer en met in slaap vallen! Terwijl het zooo goed ging.. Dus ben benieuwd

2 jaar geleden

Herkenbaar! Het is de heletijd mamamamamama en ze wilt ook continu gedragen worden. Ook hier ging het maanden goed. Soms idd zo ontroostbaar 🥲

2 jaar geleden

Hier weer met naar bed brengen dat ze als een stervende zwaan aan je hangt en even gaat huilen bij het weg gaan. Voor de rest als ik een dag heb gewerkt is ze chagrijnig op me en doet ze er alles aan om dingen te doen die niet mogen. 😮‍💨

2 jaar geleden

Ook hier weer met het in slaap vallen. Maar niet elke avond. De ene avond is het veel erger dan de andere. Sneu voor ze deze periode…

2 jaar geleden

Reactie op DemiDonnaDide

Hier weer met naar bed brengen dat ze als een stervende zwaan aan je hangt ...
Hahaha stervende zwaan

2 jaar geleden

herkenbaar hier ook al 3 weken met naar bed brengen en snachts wakker worden en gillen. ik moet hem een handje geven of mijn hand op hem leggen dan valt hij soms verder in slaap.overdag iets minder maar wel een strijd met ochtend en middag dut. wat ik ook merk met deze fase is dat hij ook opeens heftige driftbuien krijgt en de boel bijelkaar gilt en keihard nee roept. ook veel bijten uit frustratie.(al sinds 8 mnd) ik probeer alles maar dat bijten afleren is me nog niet gelukt.

2 jaar geleden

Ja hier ook. Sinds een week of 2 ineens weer drama met naar bed gaan. Krijsen niet normaal. Ook heel erg aan mij geplakt. Pffffff. Hopelijk is dit snel weer voorbij. Ik laat haar nu ook wel even huilen als ik haar in bed leg. Na een tijdje gaat ze liggen en slapen. Soms niet, dan is het krijsen zo extreem. Dan haal ik haar er uit en valt ze op mijn bed in slaap. Daarna leg ik haar terug.

2 jaar geleden

Hier idem dito, ik ben al een week gesloopt. Snachts ook wakker worden en niet meer doorslapen. Heel haar slaapritme is veranderd, ik ben uitgeteld haha😀 ik heb haar nu melk gegeven met de hoop dat ze slaapt, ze is al een uur bezig met haar tut uit bed te gooien en jammeren

2 jaar geleden

Ja hier ook sinds 2 weken gok ik, echt extreme verlatingsangst en eenkennigheid voor mama. Papa is oké, zoal mama niet in de buurt is. Snachts wordt ze wakker en roept ze mij. Het enige wat haar kalmeert is een handje vasthouden maar het duurt dan meer dan een uur voordat ze verder slaapt. Hopelijk duurt deze fase niet al te lang. Ik wil de nachten met rust weer terug 🥲

2 jaar geleden

Hier is het zo erg als vooral ik hem weg breng naar bijv de opvang, oma’s en opa’s of tante… mijn hart breekt dan… hij is zo hard aan het huilen dan 😓😥

2 jaar geleden

Hoe is het inmiddels bij jullie? Hier nog steeds extreme verlatingsangst bij het naar bed brengen. Vandaag het meest extreme meegemaakt. M’n dochtertje was na een uur ofzo bij me inslaap gevallen. (Zelf inslaap vallen of wegleggen = keihard huilen). Toen ik haar na een uur weglegde, sloop ik de kamer uit. Ik hoorde haar al een beetje snikken. Toen ik de deur zachtjes dicht deed hoorde ik een keiharde bonk. Guess what: m’n dochtertje was uit haar bed (ledikant) gevallen. Plat op dr buik en en beetje te snikken. Echt, hoe dan? In een fractie van 5-10 seconden. In een slaapzak! Dit heeft ze echt nog nooit gedaan. Toen ik haar oppakte legde ze haar hoofdje op mn schouder en hield ze me heel hard vast. Na een korte check - pfff gelukkig alles ok - heb ik haar maar in ons bed gelegd en ben ik bij haar gaan liggen. Ze viel toen binnen 5 min in slaap. Ik ben nog steeds half in shock. Hoop zo dat deze fase snel voorbij is 😔

2 jaar geleden

Bij ons gaat het weer goed. Er is nog wel wat verlatingsangst. Maar minimaal en de meeste keren naar bed brengen gaat goed.

2 jaar geleden

Bij mij gaat het na 4 weken zeer slecht slapen en extreme verlatingsangst ook terug goed. Nog altijd beetje verlatingsangst bij het in bed leggen ze ‘s avonds ze klemt dan haar armpjes rond mijn nek maar na 1 minuutje kan ik haar in bed leggen en slaapt ze terug de nacht door 🥰

2 jaar geleden

Hier begint het nu erg op te spelen! Naar bed is drama, ze vind ineens alles eng wat lawaai maakt. Buiten wil ze niet meer zelf lopen maar staat ze jengelend met de armen omhoog dat ze op de arm wil. Hoorde dat de verlatingsangst rond 18 maanden piekt