24 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb deze laten maken voor mijn dochter haar 1e verjaardag dikke dik speelt verstoppertje met (naam van je kleintje) met flapjes en ook een foto van je kleintje aan het einde van het verhaal zo leuk, hier onder de link
https://www.yoursurprise.nl/boeken/kinderboeken/dikkie-dik/dikkie-dik-speelt-verstoppertje?channable=00eb7169640033383338315d&artikelcode=38381&gclid=Cj0KCQjw756lBhDMARIsAEI0Aglz1SL_Af_m9VT75QXUEtldq1IrLt-UypwhpK6qGcq6GU-LtKNdjpQaAt3hEALw_wcB
2 jaar geleden
Ik heb laatst een hele reeks kleine kartonnen boekjes gekocht bij de action, iets van €0,69 en het zijn er in totaal 21.
Ik dacht als er dan een kapot gaat lig ik er ook niet wakker van😅

2 jaar geleden
Alles met luikjes en flapjes
Wat hoor ik?
De grote baby encyclopedie
Bobbi
2 jaar geleden
Reactie op Amanda3330
Ik heb laatst een hele reeks kleine kartonnen boekjes gekocht bij de action ...

Ik heb ze ook allemaal hihi! Zo leuk
2 jaar geleden
Deze! Hier vooral de boekjes met echte fotootjes, ipv plaatjes/tekeningen. Idd dikke kartonnen boekjes. Kaft hier al eraf gescheurd en pagina’s kapot, alsnog… 😂🥲

2 jaar geleden
We hebben een reeks Bobbi boekjes met flapjes, die vindt ie erg leuk! Weet van sommige flapjes al zelf direct wat er achter zit (voor het openen) 😉
Voor het slapengaan hebben we een groot aanwijs/zoekboek over de gele graafmachine.
Verder nu niet echt favorieten. We hebben ook een tijdje dagelijks “Paco houdt van muziek” open gehad, dat is een geluiden boekje. En ook een geluidenboekje “Op de boerderij met Bobbie” was favoriet.
2 jaar geleden
Ik laat ze savonds altijd kiezen (omstebeurt, tweeling) uit twee boekjes. De keuze (ik denk dat ze zo heten):
- De kleine krokodil (ik zou wel een kindje lusten)
- Regenboog vis
- Gruffalo
- de mol die wilt weten wie er op z’n hoofd heeft gepoept
- Anansi de spin
- gewoon zoals je bent
- Rupsje nooit genoeg
- Kikker (en de vreemdeling geloof ik)