24 Reacties

2 jaar geleden

Bij het Kruidvat hebben ze leuke kleurrijke boekjes, met flapjes en vilt. Veel boekjes zijn nu ook afgeprijsd met 50% korting.

2 jaar geleden

100 kusjes voor het slapengaan

2 jaar geleden

Hier zijn mama kwijt en misschien favoriet, van dezelfde schrijver

2 jaar geleden

Carnaval der dieren!

2 jaar geleden

Gele ballon !

2 jaar geleden

Ik heb deze laten maken voor mijn dochter haar 1e verjaardag dikke dik speelt verstoppertje met (naam van je kleintje) met flapjes en ook een foto van je kleintje aan het einde van het verhaal zo leuk, hier onder de link https://www.yoursurprise.nl/boeken/kinderboeken/dikkie-dik/dikkie-dik-speelt-verstoppertje?channable=00eb7169640033383338315d&artikelcode=38381&gclid=Cj0KCQjw756lBhDMARIsAEI0Aglz1SL_Af_m9VT75QXUEtldq1IrLt-UypwhpK6qGcq6GU-LtKNdjpQaAt3hEALw_wcB

2 jaar geleden

Mijn zoontje vindt nu de boekjes van de kruidvat met flapjes heel leuk. Of alles met aaibare dingen😅

2 jaar geleden

Ik heb laatst een hele reeks kleine kartonnen boekjes gekocht bij de action, iets van €0,69 en het zijn er in totaal 21. Ik dacht als er dan een kapot gaat lig ik er ook niet wakker van😅

2 jaar geleden

Reactie op Amanda3330

Ik heb laatst een hele reeks kleine kartonnen boekjes gekocht bij de action ...
Ja die heb ik ook! Echt heel fijn, lekkere korte verhaaltjes. Want ja, die kleintjes zijn nogal snel afgeleid🙈

2 jaar geleden

Wij zijn lid van de bibliotheek en halen eens in de zoveel tijd nieuwe boekjes op. Mijn dochter vindt nu vooral boekjes met flapjes erg leuk en boeken waarin ze dingen kan aanwijzen en dan moet ik van haar benoemen wat het is. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op bellie&naas

Gele ballon !
Die hebben wij ook en veel vrienden ook. Vooral bij wat oudere kindjes is die echt een hit. Wij geven die heel vaak als kraamcadeau

2 jaar geleden

Grote tongenboek doet het hier erg goed

2 jaar geleden

Onze dreumes is gek op de boekjes van Bobbi, vaak sterk afgeprijsd in o.a. Kruidvat te vinden.

2 jaar geleden

Dribbel Kikker en Dikkie dik is hier favoriet

2 jaar geleden

Alles met luikjes en flapjes Wat hoor ik? De grote baby encyclopedie Bobbi

2 jaar geleden

- Pip & Posy - Mama kwijt - Raad eens hoeveel in van je hou - Nijntje aanwijsboek Allemaal in hard karton, zodat hij zelf mee kan doen.

2 jaar geleden

Reactie op Amanda3330

Ik heb laatst een hele reeks kleine kartonnen boekjes gekocht bij de action ...
Ik heb ze ook allemaal hihi! Zo leuk
Deze! Hier vooral de boekjes met echte fotootjes, ipv plaatjes/tekeningen. Idd dikke kartonnen boekjes. Kaft hier al eraf gescheurd en pagina’s kapot, alsnog… 😂🥲

2 jaar geleden

We hebben een reeks Bobbi boekjes met flapjes, die vindt ie erg leuk! Weet van sommige flapjes al zelf direct wat er achter zit (voor het openen) 😉 Voor het slapengaan hebben we een groot aanwijs/zoekboek over de gele graafmachine. Verder nu niet echt favorieten. We hebben ook een tijdje dagelijks “Paco houdt van muziek” open gehad, dat is een geluiden boekje. En ook een geluidenboekje “Op de boerderij met Bobbie” was favoriet.

2 jaar geleden

Ik laat ze savonds altijd kiezen (omstebeurt, tweeling) uit twee boekjes. De keuze (ik denk dat ze zo heten): - De kleine krokodil (ik zou wel een kindje lusten) - Regenboog vis - Gruffalo - de mol die wilt weten wie er op z’n hoofd heeft gepoept - Anansi de spin - gewoon zoals je bent - Rupsje nooit genoeg - Kikker (en de vreemdeling geloof ik)