12 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb ervaring met de fietstoeltjes van bobike en daar ben ik zeer tevreden over. Zowel voor als achterop de fiets. Mijn ouders hadden stoeltjes van Yepp om met mijn kindjes te kunnen fietsen. Deze waren niet zo lang door te gebruiken als de bobike vond ik. Ook zitten de stoeltjes van Yepp erg dicht op het zadel waardoor je zelf niet echt ruimte hebt.

3 jaar geleden

Wij hebben Bobike! Erg tevreden over!

3 jaar geleden

Ik heb er 1 van urban iki. Zeer tevreden over en gemakkelijk op de fiets te monteren. Als je zonder kind gaat fietsen dan is ie er ook makkelijk af te halen

3 jaar geleden

Wij hebben van Thule :) heel fijn ding

3 jaar geleden

Wij ook bobike, heel fijn stoeltje. Wij gebruiken 'm heel veel en m'n zoontje vindt het heerlijk. Valt er zelfs soms op in slaap haha

3 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! Ik heb nu een Thule yepp mini besteld, even bekijken hoe dat gaat. Wat voor helmpjes hebben jullie? Ook dit is zo'n lastige keuze en er zijn zoveel websites met andere helmpjes die als beste uit de test komen. Ik heb geen elektrische fiets trouwens.

3 jaar geleden

Reactie op kiroet30

Wij hebben van Thule :) heel fijn ding
Wat een schattige foto! Dat vingertje staat hier ook de hele dag omhoog😂

3 jaar geleden

Hier ook een iki, nog maar 1x mee gefietst (veeeel te koud nu, pak liever de auto voor afstanden die ik niet loop) Voorheen bij de oudste bobike gehad en die waren ook gewoon prima.

3 jaar geleden

Ik zag door de bomen het bos niet meer. Ben naar de fietsenmaker gegaan een gekocht en meteen op de fiets laten monteren. Ook meteen een helmpje aangeschaft. Tevreden! Ik heb de Bobike.

3 jaar geleden

Wij hadden een bobike maar begreep niet hoe ik m moest bevestigen.. nou sprak ik een fietsenmaker( tevens ook een vriend) en die zei toen ; Zit geen slot op, is moeilijk te monteren, is makkelijk te stelen dus niet hufterproof. Raad zelf een thule yepp nexxt mini aan !! Zijn er in meerdere kleuren. https://www.babyhuys.com/nl/thule-yepp-nexxt-mini-snow-white

3 jaar geleden

Ik breek even in op dit topic.... heb je al een fijn stoeltje gevonden? Ik ben op zoek naar een stoeltje die genoeg ruimte overlaat tussen het stoeltje en het zadel wie heeft deze ervaring met een stoeltje? En hoelang gaat een kindje eigenlijk gemiddeld voorop?

3 jaar geleden

Ik heb de yepp mini. Bevalt heel goed. Moet me wel erachter wurmen om op te stappen. Kindjes gaan ongeveer tot 2-2,5 voorop. Afhankelijk van hoe groot ze zijn. Onze oudste is met 2,5 naar achteren gegaan omdat de jongste toen voor moest. Maar ze is best klein en had ook nog wel voor gekund