19 Reacties
3 jaar geleden
Hier ook Philips Avent. Dik tevreden!
Wij hadden eerst de Luvion Grand Elite 3. Slechte verbinding. Batterij snel leeg. Camera niet scherp.
Wij hebben sinds een maand de Philips Avent. Camera is scherp. Je kan hem goed inzoomen en verbinding valt nooit weg.
Er zit ook een ingebouwde nachtlampje in. Je kan er white noise mee afspelen. De app voor je telefoon ook super fijn. Je kan instellen dat je een melding krijgt wanneer je kleintje beweegt of geluiden maakt. Dit kon bij de Luvion niet.
3 jaar geleden
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-smart-indoor-ip-camera/p/5314128
28 euro. Top ding. Wat een nadeel kan zijn is dat je je scherm op je telefoon aan moet laten staan dus de batterij van je telefoon loopt gauw leeg. Maar wel leuk als ik weg ben wanneer die kleine slaapt (en m'n vriend uiteraard thuis) dat ik even naar mn kleintje kan gluren. Beeld is heel goed. Even klusje met opstarten de eerste keer maar verder perfect.
3 jaar geleden
Alecto Smartbaby10
Pluspunten:
-Night vision
-Kan inzoomen en 360 graden draaien dus de hele kamer zien
-terugpraat functie
-kan beeld opnemen
-te besturen via app op mobiel
-€80 euro
-krijgt een melding wanneer er geluid of huilende baby wordt geconstateerd
Minpunten:
Temperatuur klopt nooit, het is in de kamer altijd 3 a 4 graden kouder dan wordt aangegeven
3 jaar geleden
Hoii ik heb zo een goeie camera die ik nu al 3 jaar gebruik. Heb er voor van alecto gehad en ook van phillips. Njet tevreden mee. Ook niet goeie verbinding na 5 a 6 meter heb je meestal geen bereik de camera dir ik heb die kan bijna tot 15 meter. Dik tevreden en batterij gaan lang mee. camera kan je draaien echt ben nog nooit zo tevreden geweest. Dikke aanrader voor alle mamass

3 jaar geleden
https://www.baby-dump.nl/product/babyfoons/53/luvion-icon-deluxe/75427/luvion-icon-deluxe/75429/luvion-icon-deluxe-black-edition-set/193065/?gclid=Cj0KCQjwvZCZBhCiARIsAPXbajs2gqKe9RyWsstXuQqBZJO6iNUg__dnd18beeTos1IWSHhu8Jg97PoaApk1EALw_wcB
Wij hebben deze heel blij mee! Werkt super in een donkere kamer, geluid kan hard en snachts kan het scherm uit als ze gaat huilen schiet alleen het geluid aan. Ik ben blij dat ik niks via me telefoon heb zo kan ik wls ik weg ben ook niet stiekem kijken
3 jaar geleden
Wij hebben een motorola.
Goed beeld en geluid met vrijwel geen vertraging.
Ook is ontvangst voor ons heel goed.
Wat je fijn of minder fijn vindt is echt aan jezelf.
Wil je app op je telefoon of niet?
Wil je kunnen uitbreiden evt bij volgend kindje? (Tweede camera bij zelfde scherm)
Wil je continu beeld? Of alleen bij geluid?
3 jaar geleden
Wij gebruiken dit als babyfoon. Scherp beeld snachts.
Je krijgt gewoon melding op je telefoon van geluid.
https://www.bol.com/nl/p/eufy-by-anker-2k-indoor-camera-pan-tilt-beveiligingscamera-voor-binnen-wit/9300000005101845?referrer=socialshare_pdp_androidapp
3 jaar geleden
Reactie op Sand89
Hoi! Wij hebben er één van Alecto. Heel duidelijk beeld, een terugpraat fun ...

Wij hebben deze ook. Super fijn inderdaad!
3 jaar geleden
Hier de luvion 🙋♀️
Heel tevreden mee.
+ goed bereik
+ veel functies (al gebruik ik nog lang niet alles)
+ makkelijk in gebruik
+ inzoomfunctie (wel maar twee afstanden)
+ helderheid scherm aan te passen
+ heel goed beeld, ook in het donker
+ kwam goed uit de beoordelingen online 😜
- accu van de monitor gaat niet heel lang mee
Van de accu wist ik vooraf, maar voor mij woog wat ik online als positieve dingen las zwaarder dan dit. Ze hebben allemaal wel iets wat beter kan denk ik dan maar.
3 jaar geleden
Wij hebben deze ook. Super fijn inderdaad!
Hier ook een alecto.
Stevige dingen, het scherm en ook de camera zijn al een paar keer op de grond beland en niets aan te merken.
+uitbreiding naar meerdere camera's.
+stevig dus
+ camera kan je schroefdraad monteren op een rubberen montage systeem dat je zowat overal rond kan wikkelen om vast te maken (parkrand). Zelfde ding als waar je een fotocamera op een statief kan plaatsen. Mijn man vond online een montagesysteem met een klikker zodat we het makkelijk kunnen wisselen tussen bedje en park in de woonkamer.
+ zeer helder beeld. Ook op telefoon
+ wifi moet niet werken om goed beeld te hebben.
+ in optie. kan verbonden worden met wifi netwerk en dan kan je op smartphone via een app meekijken.
Er is dan ook de betalend
e versie met nog meer opties. Wij hebben de gratis versie en die heeft dezelfde opties als het scherm.
+ indicatielampjes die van groen naar rood gaan bij geluid. Zodat je ook op mute een waarschuwing krijgen.
+ terugspreekfunctie. Ook via gsm
+ groot bereik. En nog verder als de antenne gebruikt wordt.
- batterij mocht een langere levensduur hebben. Zowel camera als scherm. Camera is usb c en scherm is anders. Dat mocht voor mij ook usb c zijn.
+ Snoeren vind ik wel voldoende lang.