28 Reacties

4 jaar geleden

Hi, Ik heb een mooie broek gevonden bij de Only . Die heeft ook zwangerschapskleding. https://www.only.com/nl/nl/on/damesmode/only-maternity/

4 jaar geleden

Ik heb een jeans tregging van de HM! En ben echt fan. Heb m in 3 kleuren 😊

4 jaar geleden

Spijkerbroeken van de h&m zijn heel fijn! Band is ook lekker stevig om je buik en rug

4 jaar geleden

Asos!

4 jaar geleden

Bij bonprix

4 jaar geleden

Zelfde vraag hier. Zoek er eentje die super skinny is (dus strak om de enkels). Tot nu toe zijn de meeste broeken te lang en te los.. suggesties zijn welkom!

4 jaar geleden

Die van love 2 wait vind ik heel fijn!

4 jaar geleden

H&M hele fijne skinny treggings en broeken

4 jaar geleden

Die van de h&m vind ik wel fijn

4 jaar geleden

H&M ! Heb er van 3 verschillende merken en die van H&M zitten ver uit het beste 😊

4 jaar geleden

Ik ben 1.79 en heb de skinny jeans van Love2Wait type ‘Sophia 34’ en ze hebben ook lengte 32, dat is de ‘Sophia 32’ bij About You. Dit was echt mijn redding na zo’n 15 broeken proberen!

4 jaar geleden

Bedankt voor de tips! Ik heb het model Sophia van Love2Wait besteld. Ben benieuwd!

4 jaar geleden

Absoluut h&m super skinny. Zitten als een gewone broek, maar dan met een fijne band om je buik en rug. Mooi laag rondom je buik zodat het niet knelt. Heb bijv ook een geleende broek van mamalisious en Prenatal en die zitten niet zo lekker omdat de boord te hoog is.

4 jaar geleden

Heb de duurste broeken gekocht van verschillende merken maar die van de H&M super skinny €29,95 zijn voor mij de beste. 1.66cm maat M en strak om mijn enkels. Heb 4 van de (ik dacht) 8 kleuren. De duren broek inmiddels verkocht via Vinted 😎

4 jaar geleden

C&A

4 jaar geleden

Van de H&M zijn heel skinny, zijn meer leggings, maar ik vind deze echt niet lekker zitten. Heb nu broeken van Noppies, zitten erg lekker maar zijn ietsje minder skinny. Voor mij skinny genoeg en kan prima bij laarzen😊 Je hebt deze ook in lengtemaat 30

4 jaar geleden

Weet iemand hoe de broeken van H&M vallen? Kloppen de maten met je normale maat?

4 jaar geleden

Reactie op Debbiie

Weet iemand hoe de broeken van H&M vallen? Kloppen de maten met je norm ...
Ja! Ik heb normaal S/36 en qua broekmaat ong 27/28 en dan lengte 32. Ik heb nu S besteld. Dacht eerst dat ze te strak waren maar na even dragen zitten ze goed. Ik ben 1.64 m, de pijpen zijn niet heel lang. Als je langer bent maar verder zelfde maten hebt, ben ik bang dat ze aan de korte kant zullen zijn. Dan kan t in een laarsje wel, of misschien iets opgeslagen leuk boven een sneaker, maar of dat in de winter fijn is? 😉

4 jaar geleden

Reactie op Heusi

Ja! Ik heb normaal S/36 en qua broekmaat ong 27/28 en dan lengte 32. Ik heb ...
Aah bedankt voor de tips!! Ik zal een iets grotere maat moeten, maar ben wel net zo klein. Dus dat komt vast goed!! Bedankt, ga ze meteen vandaag bestellen! 🤩

4 jaar geleden

Zijn er ook dikkere zwanverschapsbroeken werk namelijk in de loods waar het koud is