Wie heeft dé tip? Ik ben op zoek naar een zwarte zwangerschapsspijkerbroek. Ik ben 1,69m en ik zoek een broek die skinny is en mooi bij laarzen in kan en niet te lang is. Ik vind het heel moeilijk om een fijne broek te vinden.
Zelfde vraag hier. Zoek er eentje die super skinny is (dus strak om de enkels). Tot nu toe zijn de meeste broeken te lang en te los.. suggesties zijn welkom!
Ik ben 1.79 en heb de skinny jeans van Love2Wait type ‘Sophia 34’ en ze hebben ook lengte 32, dat is de ‘Sophia 32’ bij About You. Dit was echt mijn redding na zo’n 15 broeken proberen!
Absoluut h&m super skinny. Zitten als een gewone broek, maar dan met een fijne band om je buik en rug. Mooi laag rondom je buik zodat het niet knelt. Heb bijv ook een geleende broek van mamalisious en Prenatal en die zitten niet zo lekker omdat de boord te hoog is.
Heb de duurste broeken gekocht van verschillende merken maar die van de H&M super skinny €29,95 zijn voor mij de beste. 1.66cm maat M en strak om mijn enkels. Heb 4 van de (ik dacht) 8 kleuren. De duren broek inmiddels verkocht via Vinted 😎
Van de H&M zijn heel skinny, zijn meer leggings, maar ik vind deze echt niet lekker zitten. Heb nu broeken van Noppies, zitten erg lekker maar zijn ietsje minder skinny. Voor mij skinny genoeg en kan prima bij laarzen😊 Je hebt deze ook in lengtemaat 30
Weet iemand hoe de broeken van H&M vallen? Kloppen de maten met je norm ...
Ja! Ik heb normaal S/36 en qua broekmaat ong 27/28 en dan lengte 32. Ik heb nu S besteld. Dacht eerst dat ze te strak waren maar na even dragen zitten ze goed. Ik ben 1.64 m, de pijpen zijn niet heel lang. Als je langer bent maar verder zelfde maten hebt, ben ik bang dat ze aan de korte kant zullen zijn. Dan kan t in een laarsje wel, of misschien iets opgeslagen leuk boven een sneaker, maar of dat in de winter fijn is? 😉
Ja! Ik heb normaal S/36 en qua broekmaat ong 27/28 en dan lengte 32. Ik heb ...
Aah bedankt voor de tips!! Ik zal een iets grotere maat moeten, maar ben wel net zo klein. Dus dat komt vast goed!! Bedankt, ga ze meteen vandaag bestellen! 🤩