41 Reacties

4 jaar geleden

Wij gaan voor Kruidvat eigen merk!

4 jaar geleden

Wij gaan nutrilon en dan waarschijnlijk forte ervan gebruiken

4 jaar geleden

volgens mij was het een aflevering van keuringsdienst van waarde ofzo? maar alle babyvoeding (wat geen dieetvoeding is) is hetzelfde! Nutrilon kwam niet goed uit de/een test geloof ik. Ik heb geen ervaring verder maar heb 1 pak zuigelingenvoeding van Kruidvat staan om te beginnen :)

4 jaar geleden

Er is een aflevering geweest van keuringsdienst van waarde. Je betaalt ook voor t merkje. Huismerk is net zo goed als A merken qua inhoudt. Qua substantie is het mogelijk anders. Waardoor mensen toch meer voor ofwel etos of kruidvat of ah etc.

4 jaar geleden

Ik heb toevallig de keuringsdienst van waarde over flesvoeding gekeken. Eigenlijk komt het er op neer dat alles wat erin moet zitten in ieder merk zit. Ze hebben bepaalde eisen waaraan ze moeten voldoen. Eindstand maakt het niet uit welke flesvoeding je neemt. Je betaald inderdaad puur om het merk

4 jaar geleden

Ik lees even mee :)

4 jaar geleden

Ik lees ook even mee..

4 jaar geleden

Zelfde verhaal als hier boven over Keuringsdienst van Waarde. Ook de aflevering gekeken. Voeding 0 en 1 is van elk merk exact hetzelfde, dit is verplicht. Vanaf voeding 2 wordt er meer ijzer toegevoegd, wat je ook zou kunnen opvangen met vaste voeding. Daarna gaat er alleen maar suiker in. Heel basic gezegd; Kruidvat voeding tot of tm 2 is voldoende 😃 vond het een interessante aflevering!

4 jaar geleden

Ik ben nieuwsgierig geworden naar de aflevering, even op gezocht.. https://www.npostart.nl/keuringsdienst-van-waarde/25-02-2021/KN_1725001 Hierbij de link voor wie het ook wilt zien.

4 jaar geleden

Wauw wat interessant dit, maar ook hoe worden we voor de gek gehouden! Heel blij dat ik even op deze topic heb geklikt en gekeken.. dankjewel dames 🍼🍼

4 jaar geleden

Bij de eerste kruidvat standaard gebruikt, en dat gaat de tweede straks ook weer krijgen. Op www.babyvoedingchecker.nl kun je verschillende merken naast elkaar zetten en de ingrediënten vergelijken. Kruidvat Standaard en Nutrilon zijn echt nagenoeg gelijk aan elkaar (op honderdsten van grammetjes na) Het enige verschil nu is dat Nutrilon tegenwoordig geen palmolie meer gebruikt. Dat is voor ieder voor zich nog het overwegen waard hoe belangrijk je dat vindt.

4 jaar geleden

Weet niet of dit goed te lezen gaat zijn. Maar dit is de vergelijking tussen Kruidvat en Nutrilon.

4 jaar geleden

Weet niet of dit goed te lezen gaat zijn. Maar dit is de vergelijking tusse ...
Op welke site heb je deze vergelijk gedaan?

4 jaar geleden

Reactie op P8

Op welke site heb je deze vergelijk gedaan?
Babyvoedingchecker.nl

4 jaar geleden

Ben toch benieuwd voor welke flesvoeding iedereen kiest ik ga het nog even uitzoeken op de site

4 jaar geleden

Hero hypoallergeen

4 jaar geleden

Bij de eerste kruidvat standaard gebruikt, en dat gaat de tweede straks ook ...
Wat is voor /nadeel van palmolie dan?

4 jaar geleden

Ga deze uitzending ook eens kijken. Wil borstvoeding proberen maar als het niet gaat. Toch over op flesvoeding. Bij de eerste altijd Nutrilon gegeven

4 jaar geleden

Het maakt niet uit welke voeding je neemt. Alle voeding is goed. Wij hadden de hero standaard in een doos (goedkope variant). Onze dochter bleek helaas ernstige verborgen reflux in combinatie met vergevorderde spruw te hebben. Voor de reflux moesten we daarom echt dikkere voeding hebben, naast de maagzuurremmers. Toen de hero comfort+ aangeraden gekregen. Hele goed voeding en niet meteen de duurste.

4 jaar geleden

Wij hebben bij ons dochtertje nutrilon gebruikt en ook nu gaan we weer nutrilon gebruiken. Vind het zelf gewoon een fijn idee dat het een merk is die je kent. Al zullen andere merken ongetwijfeld ook prima zijn.