41 Reacties

4 jaar geleden

Wij gaan voor Kruidvat eigen merk!

4 jaar geleden

Wij gaan nutrilon en dan waarschijnlijk forte ervan gebruiken

4 jaar geleden

volgens mij was het een aflevering van keuringsdienst van waarde ofzo? maar alle babyvoeding (wat geen dieetvoeding is) is hetzelfde! Nutrilon kwam niet goed uit de/een test geloof ik. Ik heb geen ervaring verder maar heb 1 pak zuigelingenvoeding van Kruidvat staan om te beginnen :)

4 jaar geleden

Er is een aflevering geweest van keuringsdienst van waarde. Je betaalt ook voor t merkje. Huismerk is net zo goed als A merken qua inhoudt. Qua substantie is het mogelijk anders. Waardoor mensen toch meer voor ofwel etos of kruidvat of ah etc.

4 jaar geleden

Ik heb toevallig de keuringsdienst van waarde over flesvoeding gekeken. Eigenlijk komt het er op neer dat alles wat erin moet zitten in ieder merk zit. Ze hebben bepaalde eisen waaraan ze moeten voldoen. Eindstand maakt het niet uit welke flesvoeding je neemt. Je betaald inderdaad puur om het merk

4 jaar geleden

Ik lees even mee :)

4 jaar geleden

Ik lees ook even mee..

4 jaar geleden

Zelfde verhaal als hier boven over Keuringsdienst van Waarde. Ook de aflevering gekeken. Voeding 0 en 1 is van elk merk exact hetzelfde, dit is verplicht. Vanaf voeding 2 wordt er meer ijzer toegevoegd, wat je ook zou kunnen opvangen met vaste voeding. Daarna gaat er alleen maar suiker in. Heel basic gezegd; Kruidvat voeding tot of tm 2 is voldoende 😃 vond het een interessante aflevering!

4 jaar geleden

Ik ben nieuwsgierig geworden naar de aflevering, even op gezocht.. https://www.npostart.nl/keuringsdienst-van-waarde/25-02-2021/KN_1725001 Hierbij de link voor wie het ook wilt zien.

4 jaar geleden

Wauw wat interessant dit, maar ook hoe worden we voor de gek gehouden! Heel blij dat ik even op deze topic heb geklikt en gekeken.. dankjewel dames 🍼🍼

4 jaar geleden