4 Reacties
10 maanden geleden
Wat vervelend
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Of het echt een gaatje is is op de foto moeilijk te beoordelen, wel duidelijk een verkleuring. Maar dan nog is moeilijk te beoordelen of het het het glazuur is of het tandbeen
Succes ermee! Laat je weten wat de tandarts denkt?
8 maanden geleden
Reactie op Hannelore13
Wat vervelend
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Of het echt een ga ...
Sorry, was echt helemaal vergeten te reageren. Het is een beginnend gaatje. Hoogstwaarschijnlijk ontstaan doordat hij vaak licht aangemaakte ranje dronk met een tuitbeker. Ze houden het eerst zo, alleen als hij pijnklachten krijgt, dan gaan ze wat doen.
8 maanden geleden
Hier helaas ook een gaatje tussen de twee boventanden. Ons zoontje was erg snel met tanden (3 mnd bovenin en met ondertanden geboren) schijnbaar zijn de tanden minder ontwikkeld als ze zo vroeg doorkomen en het was niks om me schuldig over te voelen volgens onze tandarts. Want de andere tanden en kiezen zien er prima uit. Maar ik herken je gevoel, hoop dat hij ze kan houden tot hij ze gaat wisselen. Wel heeft de tandarts het advies gegeven om voor het slapen na het poetsen een dotje tandpasta op het gaatje te doen. Dat kan wat helpen. Wellicht heb je hier ook wat aan.