64 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben geen voortuin dus hebben een geboortevlag besteld

4 jaar geleden

Reactie op Goshiemoshie

Wij hebben geen voortuin dus hebben een geboortevlag besteld
😍

4 jaar geleden

Ik kijk graag mee :)

4 jaar geleden

Wij hebben deze laten bedrukken voor ons:)

4 jaar geleden

Bij ons in de buurt is het gebruikelijk dat de vriendengroepen de geboorteborden maken en in de tuin zetten.

4 jaar geleden

Reactie op Bianca222

Ahw schattig zeg!

4 jaar geleden

Wij zetten een ooievaarsnest weg met een naambordje aan de paal 😊

4 jaar geleden

Reactie op mama89

Wij zetten een ooievaarsnest weg met een naambordje aan de paal 😊
Leuk!!

4 jaar geleden

Gisteren toevallig mijn raambord besteld. Deze dan uiteraard met een andere naam.

4 jaar geleden

Ik heb zelf een geboortevlag gemaakt. Ik verwacht dat mijn broer een bord in de tuin zet en een bord van de buurtvereniging.

4 jaar geleden

Bij ons in de buurt is het gebruikelijk dat de vriendengroepen de geboorteb ...
Dat is hier inderdaad ook het meest gebruikelijk.. Heb eigenlijk nog nooit gezien dat mensen dat zelf regelen 🤔

4 jaar geleden

Reactie op Bianca222

Die hebben wij ook.. alleen tekst op petje aangepast naar " een broertje! " ons geboortekaartje is in dezelfde stijl dus vonden deze wel toepasselijk ☺

4 jaar geleden

Hier is het gebruikelijk dat de familie of vriendengroep dat doet, dus hier doen we zelf niks voor.

4 jaar geleden

Wij gaan een toren maken van kistjes met daarop de letters, en een geboortevlag laten bedrukken. Die vlag kunnen we dan elk jaar met zijn verjaardag ophangen. Ik kom uit het zuiden, en hier is het gebruikelijk dat je zelf voor versiering/geboortebord zorgt. Moet er ook niet aan denken dat anderen iets neerzetten om eerlijk te zijn 🙈😅 nu kan het lekker in onze stijl en niet teveel poespas of met felle kleuren.

4 jaar geleden

Hier maken opa en oma altijd het bord bij elke baby gaan ze op nieuw aan de slag

4 jaar geleden

Mijn moeder heeft een bord gemaakt en de tekst. Ze zei van de week ik moet ze alleen nog samen voegen. Ik heb dus geen idee hoe hij eruit ziet. Alleen dat het verschillende tinten roze word

4 jaar geleden

Jeah, vannacht een buurmeisje gekregen. Ik kan nu ook voor hen aan de slag met een geboortevlag! ❤

4 jaar geleden

Ik ga een raambord laten maken die matcht met het geboortekaartje. Grappig hoe dingen toch zoveel verschillen in een klein landje zoals NL, ik heb er dan weer nog nooit van gehoord dat dit door iemand anders voor je wordt gedaan. Ben er eigenlijk ook wel blij mee, nu kan ik het tenminste gewoon in mijn smaak doen 😅

4 jaar geleden

Huh wie zit er nou op te wachten om zelf ook nog zo'n ding in de tuin te zetten 😭 ik denk dat onze buren en familie dat doen haha!

4 jaar geleden

Ik ga een raambord laten maken die matcht met het geboortekaartje. Grappi ...
Hihi ja idd zou niet willen dat iemand anders dat voor ons gaat versieren 😂 Mijn man is nu zelf een bord aan het maken met ook gelijk haar naam er op dus zodra ze geboren is kan het bord meteen de tuin in 🥰