42 Reacties

4 jaar geleden

Van Madeformoments, is alleen niet meer beschikbaar. Ben helemaal verliefd, zeker nu “onze” naam op de proefdruk staat 🥰

4 jaar geleden

Ik heb hem zelf gemaakt op blijkaartje.nl Proefdruk was helemaal top en de enveloppen liggen inmiddels al geschreven in de kast 😊

4 jaar geleden

Geen proef druk, maar wel ons geboorte kaartje. Onze tweeling is met 29 weken geboren en doen het super. Het kaartje is van de website Zo Joann, heb je allemaal leuke kaartjes.

4 jaar geleden

(Niet zijn naam) maar dit word hem! Je kan ze zelf aanpassen en andere diertjes of dingetjes erbij zetten (ook met andere kaarten) om het een persoonlijke twist te geven. Via hippe-geboortekaartjes.NL 🙂

4 jaar geleden

Wij hebben bij hippe geboorte kaartjes proef drukken gedaan , en zijn er uit ... van de week alle enveloppen en small labels en touw besteld zodat we al vast kunnen knutselen en goede en snelle service !!

4 jaar geleden

Madeformoments is waar ik mijn kaartje heb uitgekozen! Als je een proefdruk besteld krijg je nog super veel opties en proefjes meegestuurd. Het zijn echt hele mooie kaartjes! Aanrader!

4 jaar geleden

Hier ook made for moments, op het witte staat haar naam 😊

4 jaar geleden

Geboortepost.nl

4 jaar geleden

Wij maken ons kaartje via Studiokuuk! Kleine onderneming, fijn contact en super mooie kwaliteit 😊

4 jaar geleden

Wij gaan bestellen bij bladergoud! Mooie stijl en gaan voor een avontuurlijk kaartje met bergen, boompjes, tentje 💛

4 jaar geleden

Reactie op Eefsel2109

Hier ook made for moments, op het witte staat haar naam 😊
Heyyy deze ken ik 🤭❤️

4 jaar geleden

Hippegeboortekaartjes.nl

4 jaar geleden

Proefdruk gaan we 1 van deze dagen bestellen💋🤎

4 jaar geleden

Proefdruk gaan we 1 van deze dagen bestellen💋🤎
We gaan via Tadaaz.nl doen!

4 jaar geleden

Wij hebben ons kaartje besteld op hierbenik.nl

4 jaar geleden

https://igotyoubabe.nl Zij kan echt alles ontwerpen wat je leuk vind. Wij hebben er ook bijpassende sluitzegels bij. Volgens mij staat het op de site niet, maar ook met goud folie. Proefdrukken op verschillende soorten papier en hele fijne communicatie.

4 jaar geleden

Wij hebben (gratis) proefdruk besteld bij https://www.goedkopegeboortekaarten.nl/ Krijg je ook een waaiertje erbij met de andere papiersoorten. Gaan ze hier ook bestellen.

4 jaar geleden

Ok ik moet vooral niet naar jullie kaartjes en tips kijken, anders ga ik twijfelen 🤣 En we kunnen eigenlijk niet meer switchen want heb alles aangepast aan het kaartje haha.

4 jaar geleden

Links het kaartje van ons eerste zoontje, rechts het kaartje voor zijn broertje.

4 jaar geleden

Van kaartje 2go🥰💖