110 Reacties
4 jaar geleden
Deze gezien via Hippe Geboortekaartjes, echter vond ik deze te duur puur vanwege de goudfolie letters (waar je meer voor betaald). Daarom dezelfde soort variant gevonden alleen in het wit, een andere achtergrond kleur gepakt "diepzee blauw" die lijkt op de kleur van het kaartje van Loa. Uiteindelijk voor minder geld, geen goudfolie, alsnog het kaartje die ik graag wilde hebben. 😊 Scheelt me 1,35,- per kaartje en 100,- op de volledige kosten.

4 jaar geleden
Yes, ik heb alles klaar staan! Het wordt deze alleen dan met een andere kleur folie en de binnenkant wit gehouden ipv roze. https://hippe-geboortekaartjes.nl/geboortekaartjes-folie-dubbelzijdig/meisje/goudfolie-geboortekaart-meisje-hip-modern-zonnetje-wit-roze
4 jaar geleden
Hoi allemaal,
Let er op dat jullie geen privé gegevens delen!
Groetjes,
Lindsey
4 jaar geleden
Reactie op An-1986
Ik heb trouwens op mailbox alle adressen verzameld! Dan stuur je naar ieder ...
Hoe doe je dat als ik vragen mag 😄
4 jaar geleden
Vandaag onze proefdruk binnen gekregen.
Als het een jongentje wordt hebben we dezelfde kaart maar dan een jongen met een vlieger voorop.
De hondjes stellen onze eigen twee hondjes voor.
Gemaakt op blijkaartje.nl

4 jaar geleden
Wij hebben voor ons vorige zoontje het kaartje van Cotton Bird en gaan daar deze keer ook weer voor omdat we een kaartje in dezelfde stijl willen.
4 jaar geleden
Dit wordt ongeveer mijn kaartje. M’n stiefmoeder gaat m zelf ontwerpen/namaken.. en laat het dan bij een copy shop afdrukken. Ben dan maar 30 euro kwijt voor 50 kaartjes, dubbelzijdig gedrukt! Bij Hema haal ik de enveloppen (100 voor 3 euro), dan alleen nog postzegels en zo bespaar ik bijna 200 euro 😬

4 jaar geleden
Deze word het hier denk ik, heb de naam even uitgegomd,wel een beetje aan de prijs dus moet er nog even over nadenken, we hebben dezelfde afbeelding als behang cirkel in de baby kamer dus leek me wel leuk bij pimpelmees

4 jaar geleden
Wij gaan waarschijnlijk voor een kaartje van Studio Draak uit de Bosdiertjes collectie 😊 We hebben afgelopen weekend samen gekeken en kwamen maar weinig tegen dat we beiden leuk vinden. Wij houden bijv juist niet zo van de folie-trend. Van dit kaartje waren we beide gelijk enthousiast.