11 Reacties

3 jaar geleden
En als ik even mag aanhaken, waar bestellen jullie dit ? Ik ben nog opzoek naar een adresje om het te gaan bestellen

3 jaar geleden
Ik heb ze zelf gemaakt. Kleine cylofaan zakjes (bol.com) en daarin mini marshmallows en nog 2 aardbeienstaafjes.
Wat je op de foto nog niet ziet is dat we (op kidsdeco.nl) zelf prachtige gepersonaliseerde ronde etiketten hebben besteld met "a sweet thankyou + haar naam" op.

3 jaar geleden
Ik wil ze in België gaan bestellen/kopen omdat daar veel meer keuze is. En in mijn verlof (begint 28jan) wil ik alle bedankjes gaan maken. Ben halverwege maart uitgerekend en wil het zeker voor maart klaar hebben, zodat als hij geboren is, ik enkel alles leuk kan neerzetten ipv te moeten maken

3 jaar geleden
Niet, wij gaan daar allemaal niet aan beginnen. De meeste mensen gooien het later toch gewoon weg. Ze krijgen wel gewoon wat lekkers bij de koffie als ze op bezoek komen.

3 jaar geleden
Reactie op Goshiemoshie
Niet, wij gaan daar allemaal niet aan beginnen. De meeste mensen gooien het ...
Ja vinden wij ook echt weggegooid eignlk. Zeker nu in coronatijd. Amper bezoek. 😟 Maar toch gekozen om het te doen🤭

3 jaar geleden
Hier worden ze zelf gemaakt dit weekend. We hebben voor geboortesuiker ook verse honing besteld en die komt wel pas volgende maand maar dan is het enkel nog de stickertjes met zijn naam op en de honinglepels er aan doen.

3 jaar geleden
Reactie op Tessa222
Ik wil ze in België gaan bestellen/kopen omdat daar veel meer keuze is. En ...
Oh en onze bedankjes bestaan trouwens niet alleen uit doopsuiker, maar ook uit zeepjes, kaarsjes, geurstokjes etc. Alles voorzien met naamsticker

3 jaar geleden
Ik maak ze ook zelf en haal het materiaal in Ava. En naamstickers bestel ik bij een vriendin.