12 Reacties

4 jaar geleden

Deet 20% kon geen kwaad zei de apotheker. De hogere wel!!

4 jaar geleden

Wat is deet?

4 jaar geleden

Reactie op T0303

Wat is deet?
Een spray of roller tegen de muggen 😊

4 jaar geleden

Reactie op Ons Klein Geluk

Een spray of roller tegen de muggen 😊
Oh jee.. goed om te weten. Dankje

4 jaar geleden

Er zijn ook varianten verkrijgbaar voor kinderen, op basis van citrodol ( citronella ) deze zijn veilig voor gebruik. Mocht het zijn dat dit niets uithaalt mag je deet gebruiken tot 20%, ook in deet is er een kinder variant die zoiezo maar 9,5% bedraagt ..

4 jaar geleden

Heeft iemand nog tips voor ongevaarlijke antimuggentrucjes? Ik word hier opgegeten! Ik gebruik citriodiol maar vind t niet heel goed werken.

4 jaar geleden

Mag zo een muggenstekker wel op de slaap kamer? Van Vapona?

4 jaar geleden

Reactie op Mamaschaap

Mag zo een muggenstekker wel op de slaap kamer? Van Vapona?
Hier ben ik ook benieuwd naar!

4 jaar geleden

Reactie op Firese

Heeft iemand nog tips voor ongevaarlijke antimuggentrucjes? Ik word hier op ...
Een ventilator aanzetten :) muggen houden niet van wind

4 jaar geleden

Buiten kan je onder de tafel een wierook stokje aanzetten, gegarandeerd dat de muggen weg blijven. In je slaapkamer zal ik dat minder snel doen 😂

4 jaar geleden

Dames, twee tips: 1) vitamine B12 tabletten. Deze houden muggen op afstand, je wordt minder "lekker" voor muggen. 2) cetrizine (anti hooikoorts tablet van drogist). Hierdoor krijg je nauwelijks jeuk of bulten, het vermindert de allergische reactie van een muggenbeet sterk. Beide zijn compleet veilig te gebruiken bij zwangerschap, geven huisarts en apotheek aan. Ik word namelijk altijd lek geprikt... Nu is het een stuk dragelijker! Succes en sterkte :)

4 jaar geleden

Wat goed dat je het zegt! Ik heb het op vakantie ook al een paar keer gebruikt. Kan er zo onzeker van worden dat ik dit dan niet wist.. wat weet ik nog meer niet?!🧐 Bij alles maar even googelen dus