19 Reacties

2 jaar geleden
Reactie op DROELANDSE
Ik geef je sowieso een tip. Niet gaan googlen.
Dank je wel.. dat weet ik wel maar toch.. ik las wat over stille verdrinking na 24 uur als er water in de longen terecht komt etc. Pff en dat dit ook door kopje onder water kan gebeuren. En zijn reactie was zoo heftig met overgeven en moeilijk zijn ademhaling onder controle te krijgen

2 jaar geleden
Bij baby zwemmen gaan ze allemaal kopje onder water. Kinderen schijnen een reflex te hebben hiervoor..

2 jaar geleden
Bij baby zwemmen gaan ze allemaal kopje onder water. Kinderen schijnen een ...
Maar braken en moeilijk ademen zegt me dan weer niks hierbij.. in de gaten houden en anders wederom huisarts bellen..

2 jaar geleden
Als hij alleen kopje onder is geweest en direct weer boven kwam is de kans dat ie water in z'n longen heeft gekregen heel erg klein. Je lichaam beschikt namelijk over een reflex. Wel kan t zo zijn dat ie water heeft ingeslikt of in z'n keel heeft gekregen waardoor die is gaan hoesten en uiteindelijk braken.
Op internet staat heel veel foute informatie hierover helaas... m'n zus is zwemdocent en heeft geregeld bezorgde ouders hierover die gaan Googlen 🙈

2 jaar geleden
Hier op vakantie een dag later dat het spugen en ziek zijn begon! Aan het einde van de dag de huisarts gebeld en die gaf aan dat het zeer waarschijnlijk een vorm van voedselvergiftiging was door het water wat ze ingeslikt had. Ik heb me ook wel een beetje zorgen gemaakt. Maar zodra ze suf worden zou ik de huisarts of 112 bellen in dit geval. Als ze nog enigszins alert zijn en gewoon ziek ogen dan gewoon goed in de gaten houden.

2 jaar geleden
Reactie op Mx3
Hier op vakantie een dag later dat het spugen en ziek zijn begon! Aan het e ...
Oh heftig! Dit was gewoon kraanwater en begon gelijk met spugen en ademhaling problemen..

2 jaar geleden
Reactie op LemonTree
Gewoon de HaP bellen. Hoe is het nu?
Ja gewoon goed. Dit is overigens overdag gebeurd en ik heb toen de huisarts gebeld en die zei dat ik niet hoefde te komen. Maar ik ben toch erg geschrokken geweest

2 jaar geleden
Ach snap dat je zo bent geschrokken. Wat een rotgevoel!! Mijn dochter is ook een keer in badje kopje onder gegaan en ik was net zo geschrokken als jij. Ook gegoogled. Ik heb mn dochter gewoon goed in de gaten gehouden en er was niks aan de hand gelukkig ♡

2 jaar geleden
Reactie op DROELANDSE
Hoe gaat het nu met hem?
Ja het gaat goed met hem niets geks te zien

2 jaar geleden
Reactie op Maartje111
Ach snap dat je zo bent geschrokken. Wat een rotgevoel!! Mijn dochter is o ...
Hoe was haar reactie. Ja het is super eng!! Echt waar pff vreselijk beeld

2 jaar geleden
Reactie op Mandyxhxhd
Hoe was haar reactie. Ja het is super eng!! Echt waar pff vreselijk beeld
Heel naar om te zien! Ik glipte ook nog weg toen ik haar probeerde te pakken. Uiteindelijk had ik haar vast en spuugde ze het water uit en hoestte ze. Ze heeft nog even gehuild maar daarna was het gelukkig goed. Rot beeld moet dat zijn, het zakt gelukkig weer weg . Komt goed x

2 jaar geleden
Reactie op Mar Van
Volg je intuïtie. Want Google is nooit je beste vriend,, maar die stille ve ...
Het gaat goed gelukkig