11 Reacties
2 jaar geleden
Hier komt hij altijd met het verzoek om het liedje dat ik zing aan te passen op zijn inbreng. Dus slaap kindje slaap wordt slaap trekker slaap of opa Bakkebaard heeft een huisje wordt Masha en de beer hebben een huisje.... en altijd verwerkt hij iets van de dag erin 🤣 de kindjes van school of de zwemles. Volgens mij gewoon hun manier van de dag verwerken en dan is het uit hun systeem en gaan ze lekker slapen 😁
2 jaar geleden
Mijn dochtertje van bijna 2 vraagt steeds om niet bestaande nummers en dan moet ik zelf iets bedenken. Iets over de baby van een vriendin van mij, iets over Nina (niet Nijntje, maar het andere konijntje) of iets over Bing (de tv serie). En als ik dan toch iets anders zing wordt ze boos 🤣. Ik moet steeds creatiever worden met mijn teksten 😜
2 jaar geleden
Hier niet per se een slaapliedje. Maar overdag wel helemaal met liedjes en muziek bezig. “Deze vuist op deze vuist” is dit weekend aan t repetoire toegevoegd. “Ze kunnen zeggen wat ze willen” is grote favoriet. Maar een tijd terug was t vooral “visje in t water” en “zo gaat de molen” 😅
2 jaar geleden
Op een grote paddenstoel of lang zal ze leven 😂
Mijn dochter maakt ook eigen teksten op bestaande liedjes. Ipv ‘vader Jacob’ zingt ze de namen van een vriendje en vriendinnetje, dus dan wordt het ‘Novan Lisa slaap jij nog?’
Soms combineert ze ook 2 liedjes, echt leuk!