4 Reacties
5 maanden geleden
Er zijn best veel verschillende blaasjes en vlekjes ziektes. Misschien was het een van beide keren wat anders? Waterpokken heersen bijvoorbeeld ook.
Bij ons was de HVM echt heel duidelijk op die plekken. 1 blaasje onder haar lip, 2 op haar hand, redelijk wat op haar voeten en veel blaasjes op haar billen. Gelukkig weinig last van gehad, maar wel wat verkouden erbij. Nu ik eraan terug denk heeft ze toen ook 1 avond gespuugd, zo'n 5 dagen na het ontstaan van de blaasjes. Wij dachten toen dat ze iets verkeerds gegeten had, maar misschien kwam dat wel hiervan.
5 maanden geleden
Ja bij de eerste keer zag ik 1 blaasje op z'n duim en 1 blaasje op z'n teen uitslag bij de billen en vooral blaasjes op z'n hiel. En de 2de keer de zelfde blaasjes weer op z'n hiel maar wel op andere plekjes en weer uitslag op de billen en enkele verdwaalde op z'n buik en been. Maar wel gek want het lijken echt dezelfde blaasjes wel, weer vooral op z'n hiel zegmaar. Ja ze zeggen dat spugen en koorts er ook bij horen.
4 maanden geleden
Reactie op PepeTaco
Hoe gaat het nu met je zoontje?
Nou het zijn nu pas opengebarste/ingedroogte blaren geworden. Maar toch kom ik af en toe op z'n lichaam nogsteeds een blaasje tegen. Maar het is zo warm ook dat ik t nu ook weer kan verwarren met warmte reactie. Niet ernstig meer in iedergeval maar wel heel apart allemaal